صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ استخردار لاکچری در محمودآباد

خرید ویلا باغ استخردار لاکچری در محمودآباد

851
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،000،000،000 تومان
جستجو 16831
زمین
1000 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
1
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ استخردار لاکچری در محمودآباد

سلام و عرض ادب و احترام به همه همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدوارم تو این روزهای سرد زمستانی و در این شرایط بد بیماری کرونا، حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ استخردار لاکچری در محمودآباد را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ پس اگر دست خرید ویلا محمودآباد را دارید تا انتهای این آگهی با نگاهی گرم و صمیمی تان ما را همراهی کنید.

این ویلا باغ، در شهر توریستی محمودآباد بنا شده است؛ محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که با شهرهای آمل و فریدونکنار همسایه است؛ این شهر به دلیل داشتن سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری و مراکز رفاهی، سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از اقسا نقاط کشور می باشد.

حیات و فضا سازی این ویلا باغ، فوق العاده زیبا می باشد که تمام نظرها را به خود جلب می کند؛ حیاط این ویلا، شامل باغچه کاری زیبا و مهندسی شده، استخر روباز، آلاچیق و باربیکیو و همچنین آبنما می ‌باشد؛ در باغچه ویلا باغ، درختان چندین ساله پرتقال، نارنگی، لیمو و بهارنارنج، سیب گلابی، هلو و ... کاشته شده است.

همانطور که در بالا بیان شد این ویلا و باغ دارای استخر روباز می باشد که در حیاط جلویی ویلا در نظر گرفته شده است؛ مشتریان زیادی به دنبال خرید ویلا استخردار در شمال کشور هستند تا علاوه بر لذت بردن از ویلای شخصی خود، از استخر شخصی خود نیز در کنار خانواده نهایت لذت را ببرند.

 این ویلا باغ دارای ۱۰۰۰ متر زمین می باشد که ۲۰۰ متر از آن را زیربنای مفید این ویلا باغ نیم‌ پیلوت تشکیل داده است؛ در این ویلا ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشند.

این ویلا نیم پیلوت بوده و نمای آن نیز سنگی می باشد؛ ویلاهای نیم پیلوت به دلیل داشتن پارکینگ مسقف و انباری و به ویژه داشتن زیربنای بیشتر نبست به ویلاهای فلت، طرفداران زیادی دارند؛ همچنین خرید ویلا نیم پیلوت نسبت به مزیت های آن، دارای قیمت مناسبی می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کلیک کنید.

شرایط فروش این ویلای استخردار، به صورت اقساطی می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، پیشنهاد ما به شما این ویلا باغ مدرن می باشد.

چشم انداز این ویلای جنگلی، به سمت جنگل های سرسبز شمال کشور می باشد؛ خرید ویلا جنگلی مزیت ‌های زیادی دارد؛ به عنوان مثال، با خرید این نوع ویلا، از آلودگی‌ها و سر و صدای شهر دور شده و از آرامش بی نظیر جنگل بهره ‌مند خواهید شد.

 

از اینکه سایت البرز ویلا برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید، از شما سپاسگزاریم.

 مشاورین حرفه ای البرز ویلا آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان به صورت شبانه روزی می باشند؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: کلوده
  • جستجو: 16831
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه