صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی سنددار در نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی سنددار در نور

737
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،400،000،000 تومان
نقد و اقساط معاوضه انجام میشود
جستجو 16808
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی سنددار در نور

با سلام مجدد خدمت همه شما همراهان همیشگی سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی سنددار که در شهرستان نور واقع شده است را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نور را دارید، با ما همراه باشید.

این ویلای زیبا به صورت دوبلکس طراحی شده است؛ ویلاهای دوبلکس نمایی بسیار لاکچری و زیبا دارند؛ این ویلاها از دو طبقه تشکیل می شوند و به دلیل استفاده از تجهیزات بیشتر در ساخت، خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه زیادی می باشد که در توان همه افراد جامعه نیست؛ اما با توجه به داشتن مزایای بسیار زیاد، این سبک از ویلاها قیمتشان به صرفه می باشد؛ این طرح از ویلاها در چند دهه اخیر، نظرات تعداد زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده اند و پیشرفت چشمگیری داشتند.

این ویلای لاکچری در شهرستان نور بنا شده است؛ شهرستان نور یکی از شهرستان های ساحل جنگلی و بسیار خوش آب و هوای استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن سواحل آرام و جنگل های بکر، افراد زیادی خواهان خرید ویلا نور هستند.

این ویلا، جنگلی می ‌باشد که این یک مزیت بسیار عالی برای آن محسوب می شود؛ شما با خرید ویلا جنگلی، دسترسی بسیار آسانی به جنگل خواهید داشت.

متراژ کل زمین این ویلا، ۲۵۰ متر و زیربنای آن ۲۰۰ متر می باشد؛ در ویلا 2 اتاق خواب تعبیه شده است که مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ در اتاق ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است که شما می توانید از آن به نحو احسن استفاده کنید؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلای فول امکانات، دارای یک شاه نشین و با ویوی آزاد جنگل می باشد؛ این یک مزیت بسیار مهم و عالی برای آن محسوب می ‌شود؛ لازم به ذکر است که این ویلا در پلاک اول جنگل و همچنین در بافت مسکونی بنا شده است.

یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم این ویلا، شهرکی بودن می باشد؛ شهرکی بودن ویلا برای بیشتر خریداران ویلا، یک آپشن بسیار مهم و قابل توجه می باشد؛ این ویلای زیبا، به دلیل شهرکی بودن و داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، امنیت بالایی دارد و دارای محیطی امن و آرام برای زندگی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی کلیک کنید.

این ویلا دارای سند عرصه و عیان و همچنین پروانه پایان کار می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای سنددار سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

 همچنین این ویلا دارای کولر اسپلیت، پمپ آب و مخزن آب نیز می باشد.


در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر و یا داشتن از سوال، می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست آگهی قرار دارد را پر کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی سنددار، سرکار خانم حسینی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۳۷۷۶۱۸ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: منطقه برند سعادت اباد
  • جستجو: 16808
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه