صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا باغ نیم پیلوت در نور

خرید ویلا باغ نیم پیلوت در نور

958
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 16492
زمین
430 متر مربع
بنا
185 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلا باغ نیم پیلوت:

430 متر زمین 

185 متر  زیربنا 

دارای 3 اتاق خواب مستر 

دارای استخر سر پوشیده

سند تک برگ

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

کابینت، هود، گاز رومیزی

 

با درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت همراهان عزیز سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون عالی باشه.

امروز با معرفی یک دستگاه ویلا باغ زیبا در منطقه زیبا و برند بهدشت در خدمتتون هستیم؛ پس اگر علاقمند به خرید ویلا باغ هستید، این پست را تا انتها با ما باشید.

در ساخت این بنا از مصالح درجه یک موجود در بازار استفاده شده است؛ این ویلا باغ جنگلی دارای زمینی به مساحت 430 متر و بنایی به متراژ 185 متر می باشد؛ همچنین دارای 3 اتاق خواب بزرگ و دلباز می باشد که هر کدام برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان، مستر هستند.

 نمای این ویلا از سنگ می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل عمر بالای سنگ در برابر تغییرات دمای هوا، طرفداران زیادی دارد؛ همچنین کف این بنا از سرامیک پوشیده شده است.

همانطور که مستحضر هستید، داشتن سند برای هر ملکی یکی از مهم ترین و شاید حتی برگ برنده آن ملک باشد؛ این ویلا نیز سند دار می باشد؛ با دارا بودن سند، خریدار، خاطرش از بابت سالم بودن ملک جمع خواهد بود؛ چنانچه قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

انشعابات این ویلا ( اعم از آب، برق و گاز) نصب می باشد؛ این بدان معنی است که بعد از خرید این ویلا، کلیه انشعابات به نام خریدار تغیر مالکیت داده می شود.

از دیگر ویژگی های این ویلا، حیاط سازی و باغچه کاری زیبای آن می باشد که احساس آرامش و چشم نوازی خاصی به خریدار می دهد؛ باغچه ویلا به وسیله گل های زینتی زیبا و خوشبو تزئین شده است.

 سقف این ویلا باغ، لمبه کاری می باشد که احساس کلبه داخل جنگل را به آدم می دهد؛ آشپزخانه آن دارای کابینت از بهترین جنس، هود و گاز رومیزی می باشد؛ همچنین دارای درب ورودی ضد سرقت است؛ تراس بزرگی در جلوی ویلا در نظر گرفته شده است که چشم انداز زیبای طبیعت را برای این ویلا به ارمغان آورده است.

دسترسی آسان به مراکز خرید و مراکز تفریحی، از دیگر مزایای این ویلا باغ جنگلی می باشد؛ روستایی که این ویلا در آن بنا شده است، دارای امنیت بالایی می باشد که فروخته شدن چندین ویلا در شهرک های آن، این حرف را اثبات می نماید؛ این روستا از نظر موقعیت جغرافیایی بین جنگل و دریا قرار دارد؛ به طوری که فاصله با جنگل و دریا 15 دقیقه می باشد که موجب شده خریداران زیادی به این منطقه مراجعه کنند. 

قیمت این ویلا به نسبت متراژ آن بسیار مناسب می باشد؛ خریدار این ویلا می تواند با پرداخت بخشی از مبلغ مورد نظر مالک، صاحب این ویلا شده و الباقی مبلغ را به صورت اقساط چند ماهه پرداخت نماید؛ شما عزیزان اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

با تشکر از همراهی گرم و صمیمی شما عزیزان.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت، سرکار خانم حسینی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۳۷۷۶۱۸ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 16492
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه