صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله در نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله در نور

525
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 16478
زمین
300 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلای دوبلکس جنگلی فول مبله:

300 متر زمین 

220 متر بنا 

دارای 3 اتاق خواب مستر 

مبله کامل

سند تک برگ

نما رومی

 

با درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت همراهان عزیز سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز در خدمتتون هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس مبله در منطقه خوش آب و هوای آهودشت که از توابع شهر چمستان نور می باشد را معرفی کنیم.

منطقه آهودشت دارای چندین شهرک با ویلاهای شیک می باشد؛ اگر مایل به خرید ویلا نور هستید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 این ویلای زیبا دارای 300 متر زمین و همچنین دارای 220 متر زیربنا می باشد؛ این ویلا 3 اتاق خواب دارد که هر کدام مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند. 

ویلاهای دوبلکس به دلیل 2 طبقه بودن از نظر فضای داخلی، جا دار تر از ویلاهای فلت یا همکف و نیم پیلوت می باشند؛ برای مثال ویلاهای دوبلکس دارای 2 سالن مجزا، تعداد اتاق خواب های بیشتر، سرویس بهداشتی و حمام جداگانه و ... بوده که انتخاب اکثر خریداران می باشد؛ اگر انتخاب شما عزیزان هم خرید ویلا دوبلکس می باشد، با ما همراه باشید.

خرید ویلا مبله یا همان فول فرنیش، این ویژگی را دارد که شما بابت خرید وسایل خانه نیاز به هدر دادن وقت جداگانه نمی باشید و ویلا آماده با تمام وسایل مورد نیاز زندگی تحویل شما داده می شود؛ دقیقا مانند این ویلا که وسایلی مثل مبل، میز ناهار خوری، کولر اسپیلیت، تلویزیون، یخچال و هر آنچه که برای ویلا لازم است را دارا می باشد.

دارا بودن سند یکی از ویژگی هایی می باشد که مد نظر اکثر خریداران است؛ این ویلا دارای سند تک برگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار این مزیت را دارد که خریدار مطمئن است ملکی که خریده است بدون مشکل بوده و با خیالی آسوده دست به خرید ملک مورد نظر میزند. 

این ویلا کوهپایه ای داخل یک روستا در کوچه ای با چندین ویلای ساخته شده می باشد؛ امنیت این روستا مثل اکثر روستاهای منطقه، بالا می باشد که فروش ویلا های زیاد و احساس رضایت خریداران، این ادعا را ثابت می کند.

 این ویلا دارای نمای رومی می باشد که از سیمان و گچ درست شده است؛ همچنین سطح داخلی این ویلا تماما از سرامیک پوشیده شده است؛ تراس بزرگی که در جلوی این ویلا در نظر گرفته شده است؛ دارای چشم انداز زیبا به کوهپایه می باشد.

اگر علاقمند به خرید ویلا نما رومی هستید، کلیک کنید.

 ویلا مورد نظر  داخل بافت مسکونی روستا بوده و همچنین انشعابات آن ( اعم از آب، برق و گاز) نصب می باشد که با خرید ویلا، تمامی این انشعابات به نام مالک جدید تغییر نام داده می شود؛ همچنین این ویلا از نظر دسترسی به مرکز خرید، فاصله چندانی ندارد؛ فاصله روستا با جاده اصلی نیز کم بوده و نیاز به طی کردن مسافت آنچنانی نمی باشد.

این روستا تقریباً بین جنگل و دریا قرار دارد به طوری که فاصله با جنگل 10 دقیقه و با دریا، 15 دقیقه می باشد. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی فول مبله، جناب آقای شهریار می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۸۵۹۵۸۵۵ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 16478
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه