صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله در آمل

خرید ویلا دوبلکس جنگلی فول مبله در آمل

582
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 16414
زمین
450 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلای دوبلکس جنگلی فول مبله:

450 متر زمین 

280 متر بنا 

دارای 3 اتاق خواب مستر

چشم انداز جنگل

منطقه جنگلی

 سونا و جکوزی

فول مبله

 سند تک برگ

داخل شهرک با امنیت بالا

 

 سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه ی همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز قصد دارم در این پست یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی فول مبله در آمل را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا مبله را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای مبله در شهرستان آمل بنا شده است؛ آمل یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرستان های استان مازندران می باشد؛ یکی از دلایل اهمیت این شهر، همسایگی با پایتخت کشور می باشد؛ همچنین این شهر به دلیل داشتن شهرک های صنعتی، به یک شهر صنعتی تبدیل شده است؛ اگر قصد خرید ویلا آمل را دارید، می توانید از سایر ویلاهای سایت ما نیز دیدن فرمایید.

این ویلای دوبلکس دارای 450 متر زمین می باشد که 280 متر آن را زیربنای ویلا تسکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در تمامی اتاق خواب ها، کمددیواری نیز تعبیه شده است که می توانید از آن نهایت بهره را ببرید؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا، جنگلی می باشد؛ دسترسی این ویلا به جنگل بسیار راحت و ساده می باشد؛ اگر به دنبال دوری از شهر و آلودگی های شهر هستید، ما به شما عزیزان خرید ویلا جنگلی را پیشنهاد می کنیم؛ این نوع ویلا، به دلیل دوری از شهر و بهره مندی از آرامش بی نظیر جنگل، بسیار پرطرفدار می باشد؛ اگر شما هم از طرفداران این نوع ویلا هستید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای جنگلی ما را مشاهده نمایید.

اگر بخواهیم به دکوراسیون داخلی ویلا بپردازیم، باید بگوییم که این ویلا دارای متریال داخلی درجه 1 می باشد؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه 1 ممبران، گاز رو میزی و هود می باشد؛ سقف کناف کاری ویلا در کنار دیوارهای پوشیده شده ازکاغذدیواری، دکوراسیون بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است.

 این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد که خیال شما را از بابت امنیت آن، راحت می کند؛ اگر امنیت ویلا برای شما عزیزان مهم می باشد، خرید ویلا شهرکی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم؛ همچنین این ویلا دارای دسترسی آسان به مراکز خرید می باشد که می توانید حتی به صورت دائم در آن زندگی کنید.

 طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن متراژ مساحت بیشتر نسبت به ویلاهای نیم پیلوت یا فلت، دارای قیمت بیشتری هم می باشد.

 چشم انداز زیبای این ویلا به سمت جنگل و همچنین شهر می باشد.

 

از اینکه سایت البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی فول فرنیش، جناب آقای شهریار می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۸۵۹۵۸۵۵ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 16414
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه