صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ استخردار اقساطی در محمودآباد

خرید ویلا باغ استخردار اقساطی در محمودآباد

972
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 16364
زمین
1000 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلا باغ استخردار اقساطی در محمودآباد:

1000 متر زمین 

250 متر بنا

3 خواب مستر

استخر سر پوشیده

انشعابات نصب

نقد و اقساط

منطقه جنگلی

با سلام و عرض ادب خدمت همه شما همراهان همیشگی و محترم سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ لاکچری واقع در منطقه جاده دریا شهر محمودآباد را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ را دارید، لطفاً تا آخر این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای زیبا و لاکچری، در منطقه جاده دریا شهر محمودآباد واقع شده است و به دلیل دسترسی راحتی که به دریا و جنگل دارد، این ویلا بسیار خاص شده است؛ شهرستان محمودآباد یکی از شهرهای گردشگری و ساحلی جنگلی استان مازندران می باشد؛ این شهرستان یکی از قدیمی ‌ترین شهرهای استان مازندران می باشد؛  محمودآباد به شهرستان آمل متصل و از آن طریق، به جاده هراز دسترسی دارد که این امر موجب شده است نزدیک ترین شهر ساحلی به تهران باشد؛ از این رو، افراد زیادی به دلیل نزدیک بودن این شهرستان به پایتخت، این شهر را برای اقامت انتخاب می کنند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا محمودآباد را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

برای کسانی که علاقه زیادی به گل کاری و پرورش گل و گیاه دارند، این سبک از ویلا بهترین گزینه برایشان می باشد؛ ویلا باغ به دلیل فضای بسیار زیادی که در اختیار مالک خود قرار می‌ دهد، شرایط و امکانات بسیار خوبی برای گل کاری و کاشتن درخت را به وجود می‌آورد؛ علاوه بر این ها، برای کسانی که قصد سرمایه گذاری نیز دارند، این سبک از ویلا ها بسیار مناسب می باشد.

این ویلا باغ اقساطی، به صورت فلت یا هم کف طراحی شده است؛ ویلاهای فلت از یک طبقه تشکیل شده‌ اند و برای افرادی که سن بیشتری دارند و رفت و آمد از راه پله برایشان دشوار می باشد و همچنین افرادی که نیاز به دسترسی راحت تری به حیاط دارند، گزینه بسیار خوبی می باشد؛ خرید ویلا فلت به دلیل داشتن قیمت مناسب و کم، محبوبیت زیادی بین خریداران دارد.

این ویلا دارای استخر سر پوشیده می باشد؛ آیا به دنبال خرید ویلا استخردار هستید؟ کافیست سایر ویلاهای سایت ما را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که این ویلای استخردار لاکچری،  سنددار می باشد و سند آن آماده تحویل به خریدار محترم است؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

متراژ کل زمین ویلا، ۱۰۰۰ متر می باشد که زیربنای آن ۲۵۰ متر می ‌باشد؛ این ویلای استخردار لاکچری، دارای ۳ اتاق خواب می باشد که برای راحتی شما عزیزان مستر در نظر گرفته شده است؛ تمامی انشعابات این ویلای زیبا اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلا نوساز و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است و شرایط فروش آن، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 

 با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.

در صورت علاقه به این سبک از ویلاها، می توانید از سایر ویلاهای سایت ما نیز دیدن فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر و یا داشتن سوال، می توانید با مشاورین حرفه‌ ای و کار آزموده ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم حسینی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 16364
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه