ویلا باغ

941
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،300،000،000 تومان
جستجو 16271
زمین
500 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
6
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی ویلا باغ لاکچری سنددار:

500 متر زمین

200 متر بنا

دارای 3 اتاق خواب مستر

دارای تراس بزرگ و دلباز

دارای استخر

داخل شهرک با امنیت بالا

ویو به کوهستان و روستا

دارای سند شش دانگ عرصه و عیان

 

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان محترم و گرامی سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدوارم لحظات خوبی را سپری کرده باشید و در کنار خانواده محترمتان بهترین ها برایتان رقم بخورد.

امروز با شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ لاکچری سند دار را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا باغ لاکچری استخردار در شهرستان آمل بنا شده است؛ شهرستان آمل یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان مازندران محسوب می‌شود؛ این شهر با شهرهای فریدونکنار، بابل، نور، چمستان و محمودآباد همسایه می باشد؛ دلیل مهم بودن موقعیت مکانی آمل این است که شهر آمل پل ارتباطی پایتخت کشور با استان مازندران می باشد؛ چنانچه قصد خرید ویلا آمل را دارید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است را مشاهده نمایید.

این ویلا باغ دارای ۵۰۰ متر زمین می باشد که ۲۰۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز قرار داده شده است که شما عزیزان می توانید وسایل اضافی خود را در آن جای دهید.

نوع ملک ویلا، جنگلی می باشد؛ خرید ویلا جنگلی به دلیل دسترسی آسان به جنگل و همچنین بهره‌ مندی از آرامش بی‌ نظیر جنگل، طرفداران بسیار زیادی دارد.
چشم انداز زیبای ویلا به سمت کوهستان و روستا می باشد.

از مهمترین معیارهای این ویلا سند دار بودن آن می باشد؛ سند این ویلا به صورت شش دانگ عرصه و اعیان می باشد؛ امروز خرید ویلا سنددار برای بیشتر افراد دارای اهمیت زیادی است.

حیاط این ویلا باغ سنددار به صورت مهندسی شده و با سلیقه تمام طراحی شده است؛ در حیاط از آلاچیق و آبنما استفاده شده که زیبایی ویلا را دو چندان کرده است.

از دیگر معیارهای بسیار مهم و جذاب این ویلا، استخر دار بودن آن می باشد؛ اگر شما عزیزان هم علاقمند به خرید ویلا استخردار هستید، کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای استخردار سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد.

خرید ویلا باغ برای افرادی که علاقمند به طبیعت و گل و گیاه هستند، بسیار مناسب می باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ همچنین می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 16271
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه