صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس مبله جنگلی در شهرستان نور

خرید ویلا تریبلکس مبله جنگلی در شهرستان نور

775
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،800،000،000 تومان
نقداقساط
جستجو 16205
زمین
250 متر مربع
بنا
320 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلای تریبلکس مبله جنگلی:

۲۵۰ متر زمین 

۳۲۰ متر بنا

4 خواب مستر

فول مبله

سند دار 

انشعابات نصب

منطقه جنگلی

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما عزیزان؛ امیدوارم حالتان خوب و سالم و سلامت باشید و بهترین ها برایتان رقم خورده باشد.

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس لاکچری در منطقه آهودشت شهرستان نور واقع شده است را به شما عزیزان معرفی کنم لطفا تا اخر این اگهی با ما همراه باشید.

این ویلای زیبا در منطقه آهودشت بنا شده است؛ آهودشت یکی از توابع شهر زیبا و خوش آب و هوای چمستان نور می باشد؛ شهرستان نور یکی از شهر های ساحلی جنگلی استان مازندارن است که به شهرستان های آمل، محمودآباد، نوشهر و چالوس متصل می باشد؛ شهرستان نور به دلیل داشتن منابع طبیعی همچون دریا و همچنین مناطق و مکان های تفریحی، مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید ویلا نور را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلای جنگلی به صورت تریبلکس طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای تریبلکس از سه طبقه مجزا تشکیل شده اند و امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند؛ این سبک از ویلا ها به دلیل طراحی و جذابیتی که دارند پیشرفت چشمگیری در چند دهه اخیر داشته اند و نظرات بسیاری را به خود جلب کرده اند؛ لازم به ذکر است خرید ویلا تریبلکس به دلیل تجهیزات بیشتری که در ساخت بنای آن ها به کار برده می شود، قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای دوبلکس، نیم پیلوت و فلت دارد.

منطقه ای که این ویلا در آن‌ واقع شده است، جنگلی بسیار زیبا و آرامش بخش‌ می باشد؛ ارتفاع سطح 3 طبقه ای این ویلا، موجب شده است چشم انداز بکر و نابی از این منظره زیبا به وجود بیاید؛ اگر از طرفداران طبیعت هستید، ما به شما عزیزان خرید ویلا جنگلی را پیشنهاد می کنیم.

این ویلای مبله زیبا، ۴ اتاق خواب دارد که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ یکی دیگر مزیت های بسیار بزرگ این ویلای لاکچری، مبله بودن آن است که یک بار اساسی را از دوش خریدار محترم آن بر می دارد و موجب راحتی شما می شود؛ اگر قصد خرید ویلا مبله را دارید روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای مبله سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

این ویلای جنگلی مبله، در سال ۱۳۹۹ بنا شده است و سند آن نیز تک برگ می باشد؛ متراژ کل زمین ویلا ۲۵۰ متر و زیر بنای آن ۳۲۰ متر است؛ تمامی انشعابات این ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل می باشد.
برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، کلیک کنید.

شرایط فروش این ویلای لاکچری، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ تیم تخصصی البرز ویلا، برای راحتی شما عزیزان، ویلاهای اقساطی زیادی را در سایت البرز ویلا قرار داده اند؛ پس چنانچه به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما همراهان همیشگی البرز ویلا.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 16205
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه