صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا باغ لاکچری مبله در نور

خرید ویلا باغ لاکچری مبله در نور

776
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،450،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 16183
زمین
350 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلا باغ لاکچری مبله در نور:

۳۵۰ متر زمین

۱۲۰ متر زیربنا

۲ خواب

شهرکی بانگهبانی 24 ساعته

انشعابات نصب

مبله کامل 

سلام خدمت همه ی هم وطنان عزیز و ارجمند به ویژه البرز ویلایی های مهربان؛ امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون سر شار از عشق و محبت باشه؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز در خدم شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ لاکچری مبله در شهرستان نور را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، تا پایان این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

 این ویلا باغ لاکچری در شهرستان توریستی تفریحی نور بنا شده است؛ شهرستان نور یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهر های استان مازندران می باشد؛ شهرستان نور از آن جا که در کنار دریای خزر قرار دارد و یک شهر ساحلی است، هر ساله مقصد تعداد زیادی مشافر از تک تک نقاط کشور می باشد؛ همچنین علاوه بر دریا، دارای جنگل و پارک های جنگلی متعدد نیز می باشد؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا نور را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهایی که در این شهرستان زیبا بنا شده است را مشاهده نمایید.

 این ویلا باغ جنگلی، دارای 350 متر زمین می باشد که 120 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ همچنین این ویلا دارای 2 اتاق خواب می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از امکانات مهم این ویلا باغ، مبله بودن آن می باشد؛ مهم ترین مزیت خرید ویلا مبله، صرفه جویی در زمان می باشد؛ زیرا تمامی وسایل و تجهیزات خانه کامل می باشد و لازم نیست تا شما دوباره برای خرید آن ها زمان بگذارید.

 این ویلا باغ کاملا نوساز بوده و در سال 1399 بنا شده است؛ شرایط فروش آن به صورت نقد و اقساط می باشد؛ امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی، قصد خرید ویلا اقساطی را دارند؛ پس ما برای رفاه شما مشتریان گرامی، ویلاهای اقساطی زیادی را در سایت تخصصی املاک البرز ویلا قرار داده ایم که شما عزیزان می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده، آن ها را مشاهده نمایید.

 نوع ملک این ویلا باغ، شهرکی می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی 24 ساعته و همچنین دوربین مداربسته، امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

 

از اینکه سایت تخصصی املاک البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاس گزاریم.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا مشاورین حرفه ای ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: سعادت اباد
  • جستجو: 16183
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه