صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / ویلا دوبلکس جنگلی

ویلا دوبلکس جنگلی

772
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 16181
زمین
240 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی ویلا دوبلکس جنگلی:

240 متر زمین

220 متر بنا

دارای 3 اتاق خواب مستر

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

انشعابات نصب

جنگلی

نماسنگ

سنددار

سلام و عرض ادب خدمت تک تک هموطنان عزیز و بزرگوار، به ویژه همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدوارم تو روزهای گذشته ایام به کامتون بوده باشه.

امروز قصد داریم تا در این پست یک دستگاه ویلای ویلا دوبلکس جنگلی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آیا قصد خرید ویلا جنگلی را دارید؟ آیا به دنبال یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی هستید؟ پس پیشنهاد می کنم تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

این ویلای دوبلکس در شهر زیبا و جنگلی چمستان بنا شده است؛ شهر چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می شود که به دلیل داشتن روستاهای متعدد، ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل، افراد زیادی علاقمند به تفریح و گذراندن تعطیلات خود در این شهر زیبا هستند؛ چنانچه شما هم از این دسته از افراد هستید و قصد خرید ویلا چمستان را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده اند را مشاهده نمایید.

این ویلای جنگلی به صورت دوبلکس طراحی شده است؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه زیاد و همچنین توان مالی بالایی می باشد؛ زیرا این نوع ویلا اغلب به صورت مدرن بنا می شوند.

این ویلای دوبلکس جنگلی دارای 240 متر زمین می باشد که 220 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلای زیبا تعبیه شده است مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

نمای این ویلای نو ساز که در سال 1399 بنا شده است، سنگی می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ امروزه در شمال کشور که تغییرات جوی دمای هوا را شاهد هستیم، پیشرفت زیادی کرده است؛ زیرا سنگ دارای مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمای هوا می باشد و می تواند طی سال های سال، زیبایی خود را حفظ نماید.

 اگر بخواهیم به اسناد و مدارک ویلا بپردازیم، به سند تک برگ آن و مجوز ساخت آن پی خواهیم برد؛ اگر خرید ویلا سنددار برای شما عزیزان مهم است، می توانید از سایر ویلاهای سنددار ما دیدن فرمایید.

ناگفته نماند که این ویلای جنگلی نماسنگ، شهرکی می باشد که به همین دلیل دارای امنیت بسیار بالایی می باشد؛ زیرا شهرک های ویلایی امروزه دارای نگهبانی 24 ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: بالادست جاده جنگلی
  • جستجو: 16181
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه