صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در نور

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در نور

1127
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،380،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 16177
زمین
260 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی ویلا نیم پیلوت جنگلی در نور:

260 متر زمین

120 متر بنا

دارای 3 اتاق خواب مستر

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

انشعابات نصب

جنگلی

شرایط فروش نقد و اقساط

نماسنگ

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان همیشگی سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید و در این روزهای کرونایی، شما و خانواده محترمتان از شر این ویروس که همه گیر شده در امان مانده باشید.

امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی واقع در منطقه بسیار زیبا و پرطرفدار بهدشت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

شهر چمستان یکی از شهر های جنگلی استان مازندران می باشد که طی سال های اخیر، به دلیل ساخت و سازهایی که در آن صورت که گرفته است، به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا چمستان هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلای بسیار زیبا به صورت نیم پیلوت طراحی شده است؛ در ویلاهای نیم پیلوت، اغلب اتاق خواب ها در اختلاف نیم طبقه ای در سطحی بالاتر از نشیمن قرار می گیرند که این امر موجب می شود طراحی ویلا ها علاوه بر خارج شدن از یکنواختی، زیباتر و مدرن تر به نظر برسد و فضای زیباتری را در اختیار صاحب خانه قرار دهد؛ علاوه بر فضای زیبایی که از این اختلاف نیم طبقه ای ایجاد می ‌شود، در طراحی بیرونی نیز از این اختلاف طبقات می توان به عنوان پارکینگ و یا موتورخانه و یا هر چیز دیگری استفاده کرد؛ در زبان عامیانه تر می توانم بگویم با یک تیر دو نشان زد؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل داشتن قیمت مناسب، طرفداران بسیار زیادی دارد.

این ویلای بسیار زیبا جنگلی می باشد؛ خرید ویلا جنگلی به دلیل بهره مندی از آرامش بی نظیر جنگل، مورد توجه بسیاری از خریداران ویلا قرار دارد.

یکی دیگر از مزایای بسیار عالی این ویلا، استخردار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا استخردار شما را از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز می سازد.

یکی دیگر از آپشن های بسیار مهم در خرید ویلا، امنیت منطقه ‌ای است که ویلا در آن واقع شده است؛ این ویلای بسیار زیبا، به دلیل شهرکی بودن، دارای امنیت بالایی می باشد و محیط امن و آرامی دارد که خیال شما را از بابت امنیت ویلا، کاملا جمع می ‌کند؛ اگر برای شما هم امنیت ویلا مهم می باشد، ما به شما عزیزان، خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می کنیم.

لازم به ذکر است که دسترسی ویلا به جاده نیز بسیار راحت می باشد؛ تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل است؛ این ویلای بسیار زیبا، دارای ۳ خواب می باشد که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 متراژ کل زمین آن ۲۶۰ متر و زیربنای آن ۱۲۰ متر می باشد؛ شرایط فروش آن، برای راحتی و رفاه بیشتر شما عزیزان، به صورت نقد و اقساط می باشد.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.

در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر، می‌توانید با مشاوران حرفه ای و کار آزموده ما به صورت آنلاین و تلفنی و به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، آقای تهرانی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۶۵۸۱۴۸ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 16177
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه