صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس مدرن جنگلی در آهودشت

خرید ویلا دوبلکس مدرن جنگلی در آهودشت

961
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،400،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15833
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس مدرن جنگلی در آهودشت

مشخصات و امکانات کلی ویلا نما مدرن جنگلی:

زمین  ۲۵۰ متر

بنا ۲۰۰ متر

۳خواب مستر

انشعابات نصب

کابینت نصب شده

محوطه سازی شده

نورپردازی شده

دارای انباری اختصاصی

ویو به کوهستان و جنگل

دارای درب ضدسرقت

داخل شهرک با امنیت و نگهبانی 24 ساعته

فروش اقساطی


 

آهودشت یکی از روستاهای توابع چمستان و شهرستان نور می باشد. منطقه‌ای که در سال های اخیر رشد عجیبی داشته است. مناطقی با پتانسیل سرمایه گذاری بالا!

برای دیدن این روستای توریستی برروی نقشه، کلیک نمایید.

مسافت بسیار ناچیزی میان این روستا و شهرهایی چون؛ نور، چمستان و آمل وجود دارد. برای مثال؛ مسافت این روستا تا چمستان 3 کیلومتر، تا نور 20 کیلومتر و همچنین تا شهرستان آمل 15 کیلومتر می باشد.  بیان این مسافت ها به این منظور می باشد که در جریان باشید تمامی امکانات رفاهی-تفریحی و امتیازات شهرهای ذکر شده، به آسانی در اختیار و دسترس شما سروران گرامی قرار دارد.

 

چرا خرید ویلا در آهودشت پیشنهاد می شود؟

1) وجود طبیعت بکر و زیبا در این منطقه

منطقه آهودشت را می توانیم یکی از طبیعت های خاص استان های شمالی به شمار آورد.در حقیقت این منطقه یک پارک طبیعی زیبا  و با صفا می باشد

2) جمعیت کم

تراکم جمعیت در این منطقه کم است و خود این موضوع باعث آرام و بی سرو صدا بودن منطقه می باشد

3) نزدیکی به مناطق شهری زیبا و خاص چمستان

شهرها و روستاهای شمالی همگی فاصله های نزدیکی به یکدیگر دارند و شما با سکن بودن در یک منطقه می توانید به دیگر بخش ها نیز دسترسی داشته باشید.

4) وجود فرصت های مناسب کشاورزی و باغبانی برای سرمایه گذاری افرادی که به فعالیت در این بخش علاقمند هستند.

 برخورداری از زمین های حاصلخیز و باغات میوه در این منطقه یک فرصت شغلی سود آور برای افرادی است که  در کنار زندگی در این منطقه علاقه به داشتن زمین های کشاورزی و باغداری نیز دارند.

5) قیمت مناسب و تنوع قیمت در ویلای های این بخش

یکی از بزرگترین مزیت هایی که خرید ویلا در منطقه آهودشت برای شما دارد امکان خرید ویلاهای با کیفیت با قیمت های مناسب می باشد.

6) نوساز بودن ویلاها و جدید بودن خود برخورداری از آب و هوای سالم و تمیز مناسب برای اشخاصی که به دنبال درمان مشکلات تنفسی خود هستند.

7) خلوت بودن مسیرها و جاده هایی که شما را به این منطقه می رساند.

 

این دستگاه ویلا که نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، دارای شرایط پرداخت اقساطی نیز می باشد؛ به همین دلیل، شما می توانید با پرداخت قسمتی از هزینه خرید ویلا، صاحب آن شوید و پس از مدت مشخص و به صورت توافقی، مابقی هزینه آن را پرداخت نمایید؛ اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا ویلاهای اقساطی سایت ویلا البرز را، مشاهده نمایید.

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.

کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا شهرکی  خانم شاکری  می باشد که می توانید با شماره تماس  09114660640  با این مشاور در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: اهودشت

ویلاهای مشابه