صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا سنددار جنگلی در منطقه چمستان

خرید ویلا سنددار جنگلی در منطقه چمستان

798
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،400،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15832
زمین
180 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا سنددار جنگلی در منطقه چمستان

مشخصات و امکانات کلی ویلا نما مدرن جنگلی:

زمین ۱۸۰ متر

بنا۱۳۰ متر

۳ خواب

سنددار 

انشعابات وصل

 دوبلکس

دارای سونا

درب ضدسرقت

کابینت نصب شده

محوطه سازی شده

داخل شهرک با امنیت بالا

ویو به کوهستان و جنگل

فروش اقساطی

دوستان خوب و همراهان هميشگى املاک البرز؛ اگر شما  قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلى با امکانات کامل، واقع در شهركى از مناطق خطه ى شمال کشور و همچنین خرید هر گونه ویلا زيبا و لوكس در مناطق بكر  و خوش آب و هواى  شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم پر تلاش املاک البرز آماده ى خدمت رسانى به همه ی شما سروران گرانقدر می باشد. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان حرفه اى و كوشاى املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

مشاور اختصاصی این ویلا دوبلکس سنددار، سرکار خانم شاکری می باشد، که می توانید به صورت مستقیم، با شماره  09114660640   تماس حاصل فرمائید.


 

یکی از مهم ترین مزایای خرید ویلا در شمال بازگشت سرمایه است. زیرا شمال به سبب موقعیت جغرافیایی که دارد توریست و گردشگران زیادی، سالانه به آنجا مهاجرت می کنند. پس شما با خرید ویلا یا زمین در شمال می توانید آنرا اجاره یا رهن دهید، و تا زمانی که قصد فروش آنرا را دارید تا حدودی سرمایه شما بازمی گردد! در هر صورت باید بپذیریم خرید ویلا در شمال، کوتاه‌ترین و کم زحمت‌ ترین راه را برای کسب درآمد می باشد. مجموعا منطقه چمستان که به شهر پرتقال‌های سبز و سروهای بلند، معروف است، یک نقطه کانونی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در مناطق پرتقاضا، همیشه پرسود است. در این مناطق، ارزش واقعی ملک روی ریل صعودی قرار دارد و دائماً رو به رشد است، حتی در این منطقه رهن، اجاره و حتی فروش آن‌ها هم در زمانی سریع و هم با قیمت خوب و عالی، انجام می‌شود.

 

ویلا دوبلکس چیست؟

معمولا به خانه ای گفته می شود که دارای دو طبقه بوده که توسط یک راه پله به یکدیگر متصل می شوند. این نوع طراحی خانه شرایط مخصوص به خود را داشته و دارای ویژگی های خاصی نیز هست. معمولا در این خانه ها راه پله مهم ترین عنصر طراحی محسوب شده و می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت فضایی و تقسیم بندی مناسب قسمت های مختلف خانه داشته باشد.

 

 خرید این ویلا جنگلی در چمستان یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال و ویلا چمستان می باشد.اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط و جاده سلامتی این شهرک جنگلی در چمستان قدمی بزنید و از تنفس اکسیژن در هوای پاک لذت ببرید، ما حتما خرید این ویلا در چمستان را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

این ویلا جنگلی دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد. چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید می توانید سایر ویلا های تخصصی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.


محدوده آدرس: بهدشت

ویلاهای مشابه