صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا تریبلکس مدرن سنددار در منطقه جنگلی آمل

خرید ویلا تریبلکس مدرن سنددار در منطقه جنگلی آمل

859
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،400،000،000 تومان
جستجو 15774
زمین
300 متر مربع
بنا
320 متر مربع
طبقه
3
اتاق
7
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس مدرن سنددار در منطقه جنگلی آمل

مشخصات و امکانات کلی ویلا دوبلکس جنگلی:

نما مدرن

300 متر زمین

320 متر بنا

دارای 7 اتاق خواب

دارای تراس بزرگ و دلباز

دارای استخر

3 اتاق خواب مستر

داخل شهرک با امنیت بالا

ویو به کوهستان و جنگل

دارای سند شورائی، پایان کار

 از اینکه تیم متخصص البرز ویلا را حمایت می کنید از شما بسیار سپاسگزاریم...

اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با تیم حرفه‌ای ما در ارتباط باشید. مشاوران متخصص و حرفه ای املاک ویلا البرز آماده ارائه خدمات از جمله مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز و متقاضیان خرید ویلا در شمال و زمین در شمال می باشند؛ همچنین برای مشاوره می توانید فرم مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید، یا از قسمت پشتیبانی آنلاین با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

ویلا تریبلکس چیست؟

طراحی ویلا تریبلکس به صورت 3 طبقه می باشد. یعنی داخل 1 واحد، 3 طبقه طراحی می شود. که این طبقات توسط پله هایی که بنابر سلیقه می تواند چوبی یا سنگی باشد؛ به همدیگر وصل می شوند، که اصطلاحا به آن سازه ی تریبلکس می گویند. در این نوع ویلاها معمولا بزرگترین سالن نشیمن در طبقه اول قرار دارد و طبقه بالا هم می‌تواند سالن پذیرایی به نسبت  کوچک‌تری داشته باشد. اگر به نمای داخلی ویلاهای تریبلکس نگاه کنید، متوجه می‌شوید که می‌توانید دکوراسیون طبقات بالاتر و طبقه همکف را متفاوت انتخاب کنید.

 

مزایای خرید ویلا تریبلکس استخردار

اگر تصمیم دارید یک ویلا شخصی داشته باشید و در عین حال یک سرمایه بلند مدت برای خود فراهم کنید، خرید ویلا استخردار در مازندران برای شما بهتر است. خرید ویلا استخردار برای مشتریانی که قصد دارند یک ویلا لاکچری و شیک در شمال کشور داشته باشند، یک انتخاب بسیار عالی است. به طور کلی، اقامت کوتاه مدت در یک ویلای استخردار برای گذراندن تعطیلات آخر هفته یا زمان های دلخواه دیگر، دقیقاً همان چیزی است که اکثر متقاضیان خرید ویلا در شمال به دنبال آن هستند.

اگر شما اهل شنا و آب تنی باشید و آن را جزء تفریحات مورد علاقه تان بدانید، دیگر فرقی برای شما ندارد که در چه فصلی از سال قرار دارید! بسیاری از ویلاهای موجود در شمال  هم استخر روباز دارند، هم استخر سرپوشیده. با اینکه در شمال دریا وجود دارد و می توانید در آنجا آب تنی کنید. اما ساحل دریا هم از لحاظ زمانی، هم از لحاظ بهداشتی و.. بسیار محدود هستید. اما ویلایی که استخر داشته باشد شما در هر زمان از شبانه روز، و هر چقدر که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید.

مزایای خرید ویلا نما مدرن

طراحی ویلا نما مدرن، سبکی است که نه از سبک طراحی نما سنتی پیروی می کند، نه از سبک طراحی نما کلاسیک. بنابراین دارای خصوصیاتی خاص و ویژه است. در نماهای مدرن طراح بیشتر به برجسته سازی نما به وسیله اشکال هندسی نامنظم می کند. به همین خاصیت هیچوقت نمای آن تکراری یا از مد افتاده نمی شود. و در هر زمان و مکان متقاضیان زیادی برای خرید دارد.


محدوده آدرس: آمل -خیابان نور -کیلومتر 9

ویلاهای مشابه