صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا فلت ارزان قیمت شهرکی در منطقه آمل

خرید ویلا فلت ارزان قیمت شهرکی در منطقه آمل

665
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
850،000،000 تومان
جستجو 15772
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نقدی 500
اقساط 3 چک

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت ارزان قیمت شهرکی در منطقه آمل

مشخصات و امکانات ویلا فلت ارزنده جنگلی:

دارای بافت شهرکی

نو ساخت

200 متر زمین

90 متر بنا

دارای دو اتاق خواب و یک خواب مستر

فروش اقساطی

دارای سند شورائی و قولنامه

کابینت نصب شده

انشعابات آب و برق و گاز نصب شده

محوطه سازی شده

دارای درب ضد سرقت

پیشاپیش از اینکه تیم متخصص البرز ویلا را حمایت می کنید از شما بسیار سپاسگزاریم... اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با تیم حرفه‌ای ما در ارتباط باشید. مشاوران متخصص و حرفه ای املاک ویلا البرز آماده ارائه خدمات از جمله مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز و متقاضیان خرید ویلا و زمین در شمال می باشند؛ همچنین برای مشاوره می توانید فرم مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید، یا از قسمت پشتیبانی آنلاین با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال:

اگر دقت کرده باشید، بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری در ایران، این روزها تغییرات بسیار زیادی  داشته است و افراد زیادی در این بین سرمایه خود را از دست داده‌اند. زیرا  به دلیل افزایش قیمت دلار، افزایش قیمت بنزین و همچنین افزایش شاخص بازار سرمایه و با نوسانات فراوان نرخ ارز و قیمت سکه، طلا و همچنین تاثیر شیوع کرونا بر اقتصاد و ریزش‌های مکرر بورس، و کاهش قدرت خرید مردم در بازار مسکن شهرهایی بزرگی چون تهران، بسیاری از مردم تصمیم به سرمایه‌ گذاری با خرید ویلا در شمال یا خرید زمین در شمال کشور گرفتند.

یکی از مهم ترین مزایای خرید ویلا در شمال بازگشت سرمایه است. زیرا شمال به سبب موقعیت جغرافیایی که دارد توریست و گردشگران زیادی، سالانه به آنجا مهاجرت می کنند. پس شما با خرید ویلا یا زمین در شمال می توانید آنرا اجاره یا رهن دهید، و تا زمانی که قصد فروش آنرا را دارید تا حدودی سرمایه شما بازمی گردد! در هر صورت باید بپذیریم خرید ویلا در شمال، کوتاه‌ترین و کم زحمت‌ ترین راه را برای کسب درآمد می باشد. مجموعا منطقه شهرستان آمل که به شهر پرتقال‌های سبز و سروهای بلند، معروف است، یک نقطه کانونی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در مناطق پرتقاضا، همیشه پرسود است. در این مناطق، ارزش واقعی ملک روی ریل صعودی قرار دارد و دائماً رو به رشد است، حتی در این منطقه رهن، اجاره و حتی فروش آن‌ها هم در زمانی سریع و هم با قیمت خوب و عالی، انجام می‌شود.

 

ویلا فلت یکی از گزینه های عالی برای سرمایه گذاری

ویلا فلت به ویلاهایی که هم سطح با زمین یا دارای اختلاف سطح یک متری هستند، گفته می شود؛ خرید ویلا فلت در مقابل خرید ویلا نیم پیلوت،  ویلا دوبلکس و یا ویلا تریبلکس، به دلیل قیمت کم، محبوبیت زیادی دارد. زیرا این ویلاها به صورت شهرکی و در متراژ کم ساخته می شود، تا هزینه تمام شده کمتری داشته باشد. در نتیجه افراد بیشتری قدرت خرید ویلا در شمال را پیدا می کنند.


محدوده آدرس:

ویلاهای مشابه