صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا فلت ارزان قیمت در چمستان

فروش ویلا فلت ارزان قیمت در چمستان

542
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15755
زمین
170 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا فلت ارزان قیمت در چمستان

مشخصات و امکانات کلی ویلا های فلت موجود در منطقه جنگلی:

هفت دستگاه ویلا فلت (هم کف)

 پلاک اول جنگل 

زمین ۱۷۰  متر

بنا ۸۰  متر

دارای بافت شهرکی با امنیت بالا

آب برق شهرکی

گاز تحویل و آماده بهره برداری

فروش نقد و اقساط

کابینت نصب

ویو رو به جنگل

دارای درب ضد سرقت

سیستم گرمایشی نصب شده

خرید ویلا دوبلکس      خرید ویلا اقساطی      خرید ویلا فلت

 کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا فلت شهرکی،  خانم کیان  می باشد که می توانید با شماره تماس  09119193891  با این مشاور در ارتباط باشید.

تیم کامل ویلا البرز؛ شامل مشاوران متخصص و حرفه ای می باشد که آماده ارائه خدمات از جمله مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز می باشند؛ برای مشاوره می توانید فرم مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید یا از قسمت پشتیبانی آنلاین با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.  چنانچه نیازمند به کسب اطلاعات بیشتر بودید می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید. 


 

سرمایه گذاری امروزه در بازار بورس بسیار داغ می باشد؛ اما به دلیل بی ثباتی سهام، این سرمایه گذاری می تواند همراه با ریسک باشد؛ پس ما به شما سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا اگر کمی پرس و جو کنید و یا در اینترنت نگاهی بیندازید، به این نتیجه خواهید رسید که طی سال های گذشته، ارزش ملک روزانه رو به افزایش بوده است؛ پس بی شک، این سرمایه گذاری می تواند برای شما عزیزان بسیار مفید و موثر باشد.

خرید ویلا فلت برای سرمایه گذاری:

ویلای فلت به ویلایی گفته می شود؛ که در طبقه همکف با سطح زمین ساخته می شود و از نظر قیمت هم جایگاه مناسبی دارد، خرید ویلا فلت به نسبت ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس و ویلا نیم پیلوت نیازمند سرمایه کمتری می باشد و محبوبیت فراوانی میان مشتریان دارد، به همین سبب تعداد این نوع ویلا روزانه در حال افزایش است.

اگر  به دنبال خرید ویلا ارزنده هستید، این ویلا را از دست ندهید؛ زیرا این ویلای فلت علاوه بر داشتن قیمت مناسب، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی هم می باشد.

شهر چمستان کجاست؟

یکی از شهرهای سرسبز و توریستی استان مازندران است. این شهر از توابع شهرستان نور می‌ باشد. اين بخش، از سه دهستان تحت عنوان لاويج، ميان رود، ناتل رستاق برخوردار است، و همه ى اين ها زير مجموعه ى شهرى با نام چمستان مى باشد. ارتفاع شهر چمستان با سطح دریا نسبت به روستاهای وابسته آن بیشتر است. و باعث می شود دره های بسیار زیبا در اطراف آن بوجود بیاید. همین خصوصیت زیبایی وصف‌ناپذیر، وجود جنگل، نزدیکی به دریا، آب و هوای خنک‌ تر در مناطق کوهستانی و ظاهر و طبیعت سرسبزی که منبع غنی از جنگل‌ها و درخت تا دریا و کوه و کوهپایه دارد، باعث شده تا خرید ویلا در چمستان به یکی از پرطرفدارترین خواسته‌های متقاضیان خرید یا اجاره زمین و ویلا در منطقه شمال تبدیل شود. چمستان به دلیل اینکه در سال های اخیر پتانسل سرمایه گذاری بسیار عالی از خود نشان داده است، باعث شده سرمایه گذاران و متقاضیان بسیار زیادی برای خرید ویلا در شمال، به این منطقه روی بیاورند.


محدوده آدرس: بالا دست جنگل

ویلاهای مشابه