صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا فلت استخردار در جاده دریا

خرید ویلا فلت استخردار در جاده دریا

659
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15749
زمین
350 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت استخردار در جاده دریا

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک البرز ویلا؛ درود و خدا قوت، امیدواریم از حال روحی و جسمی مطلوبی برخوردار باشید. شما یکی از زیباترین و اکازیون ترین ویلا فلت (همکف) در شمال را، در این آگهی مشاهده می کنید.

مشخصات و امکانات کلی این ویلا باغ لاکچری:

ویلا جاده دریا و نزدیک به منطقه جنگلی

زمین ۳۵۰ متر

بنا ۲۲۰ متر

سه خواب

مبله کامل

داخل شهرک

دارای استخر

نما رومی

محوطه سازی شده

دارای سیستم گرمایشی پکیج و سرمایشی اسپیلیت

مشاور اختصاصی این ویلا باغ فلت استخردار، سرکار خانم صوفی می باشد، که می توانید به صورت مستقیم، با شماره  ۰۹۱۱9217892  تماس حاصل فرمائید.


 

این ویلا فلت استخردار در جاده دریا یا همان جاده کلوده قرار دارد؛ این جاده یکی از راه های ارتباطی شهرستان آمل به محمودآباد محسوب می شود؛ به همین دلیل ویلاهایی که در این منطقه و یا در روستاهایی که در این جاده قرار دارند بنا شود، هم ویلا ساحلی و هم ویلا جنگلی محسوب می شوند.
شهرستان محمودآباد که یکی از شهرهای ساحلی مازندران محسوب می شود، به دلیل مجاورت با دریای خزر، همواره مقصد بسیاری از مسافران و متقاضیان خرید ویلا در شمال می باشد.


برای دیدن موقعیت مکانی محمودآباد، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

از مزایای بزرگ این ویلا فلت، مبله بودن با وسایل شیک، نو و بروز آن است؛ ویلای مبله به ویلایی گفته می شود که با تمام اجزا و وسایل موردنیاز برای زندگی کردن، به فروش می‌رسد؛ از مزیت های خرید ویلا مبله، می توان به صرفه جویی در اتلاف وقت و اتلاف هزینه در این اوضاع اقتصادی و تورم بازار اشاره کرد.

 

این ویلا فلت استخردار مبله، در زمینی به مساحت 350 متر، به بنای 220 متر ساخته شده است؛ که دارای 3 اتاق خواب مستر مبله همراه با سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی میباشد. همچنین تمامی انشعابات آن نصب و قابل بهره برداری می باشد.

 نمای این ویلا جنگلی از سنگ می باشد که امروزه بدلیل شرایط آب وهوای شمال بهترین متریال نسبت به مصالح ساختمانی دیگر به عنوان نمای ساختمان در شمال می باشد؛ پس اگر تصمیم به خرید ویلای نماسنگ دارید، این ویلا لاکچری می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

  این ویلا باغ لاکچری  برای خرید دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد. چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید می توانید سایر ویلا های تخصصی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.


 

تیم قوی و حرفه ای البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان و همراهان عزیز می باشد، تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران و متقاضیان گرامی همراهی کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!
پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما
، با شماره های موجود تماس بگیرید.


محدوده آدرس: جاده دریا کلوده

ویلاهای مشابه