صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا تریبلکس مدرن استخردار در امیرآباد نور

خرید ویلا تریبلکس مدرن استخردار در امیرآباد نور

868
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15748
زمین
300 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس مدرن استخردار در امیرآباد نور

 سلام به نگاه زیبای شما سروران و همراهان گرامی سایت ویلا البرز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.
امروز قصد معرفی یک دستگاه ویلا تریبلکس جنگلی در منطقه توریستی امیرآباد از توابع چمستان نور را به شما داریم، پس این معرفی هیجان انگیز رو از دست ندهید!


روستای امیرآباد که در جاده آمل به چمستان قرار دارد، از توابع بخش چمستان شهرستان نور محسوب می شود؛ منطقه امیرآباد به دلیل ساخت و ساز انواع مختلف ویلا، به یک برند معروف در استان مازندران و شهرستان نور تبدیل شده است.
از امکانات موجود در این منطقه می توان  نزدیکی و فاصله کم با پارک جنگلی نور، آبشار آب پری، سواحل نور و سایر جاذبه های گردشگری اشاره کرد.

برای دیدن این روستا بر روی نقشه، کلیک کنید.

مشخصات و امکانات کلی این ویلا نما مدرن در امیرآباد:

پلاک اول منطقه

زمین ۳۰۰متر

بنا ۴۰۰متر

نوساز جنگلی

دارای استخر

با سند مالکیت تک برگ

سه خواب مستر 

انشعابات آب و برق و گاز نصب

داخل شهرک

محوطه سازی شده


 

ویلای تریبلکس همانطور که از نامش پیداست، در ۳ طبقه طراحی می شود؛ این نوع ویلا معمولا با تجهیزات ویژه و مدرن ساخته می شود؛ خرید ویلا تریبلکس نیازمند صرف هزینه بسیار زیادی می باشد و تنها درصد کمی از افراد قادر به خرید این نوع ویلا هستند.

این ویلا تریبلکس لاکچری، دارای 300 متر زمین و همچنین 400 متر بنا میباشد؛  و دارای 3 اتاق خواب مستر می باشد و همچنین انشاعابات آب و برق و گاز این ویلا متصل است. به منظور حفظ امنیت بیشتر در این ویلا، درب ضد سرقت نصب شده است. همچنین به جهت نورپردازی در محیط داخل این ویلا از کناف و هالوژن های زیبا استفاده شده است. علاوه بر این ها، کابینت هایی زیبا و مرغوب در آشپزخانه، سرویس های بهداشتی فرنگی و ایرانی و حمام نیز در این ویلا قرار دارد که همگی از امکانات این بنا به شمار می رود.

این ویلا جنگلی ، دارای سند تک برگ عرصه و اعیان می باشد؛ و شما را در هنگام معامله، از نداشتن هیچ گونه مشکل قانونی  اطمینان خاطر می دهد.

اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید میتوانید سایر ویلا های سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

دیگر مزیت مهم این ویلای شهرکی، استخر دار بودن آن است؛ خرید ویلا استخردار همواره به توجه بسیاری از مشتریان بوده است؛ زیرا این ویلا، شما را از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز می سازد.

شهرک یکی از امتیازات بزرگ یک ویلا محسوب می‌شود: زیرا وقتی شما حضور ندارید با اطمینان خاطر امنیت آن به وسیله نگهبانی یا سرایداری آن شهرک تضمین می شود.

شرایط خرید و فروش این ویلا استخردار به صورت نقد و اقساط می باشد.

مشاور اختصاصی این ویلا تریبلکس استخردار، سرکار خانم صوفی می باشد، که می توانید به صورت مستقیم، با شماره  ۰۹۱۱9217892  تماس حاصل فرمائید.


 

از اینکه تیم متخصص و حرفه ای مشاورین املاک البرز ویلا را حمایت می کنید، از شما بسیار سپاسگذاریم.

اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه با بخش تماس با ما، با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: امیر اباد

ویلاهای مشابه