صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس شهرکی در منطقه جنگلی نور

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در منطقه جنگلی نور

844
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15747
زمین
200 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در منطقه جنگلی نور

مشخصات و امکانات کلی ویلا مدرن جنگلی:

ویلا بالا دست جاده

زمین ۲۰۰متر

بنا ۱۹۰متر

سه خواب مستر

انشعابات نصب

نورپردازی و آینه کاری، کاغذ دیواری

کابینت نصب

محوطه سازی شده

دارای تراس بزرگ

داخل شهرک با امنیت بالا

خرید ویلا دوبلکس                                 خرید ویلا اقساطی

این ویلا دوبلکس، دارای 200 متر زمین می باشد که  190  متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلای لاکچری، دارای 3 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

از مزایای مهم و بزرگ این ویلا دوبلکس، شهرکی بودن آن است: زیرا زمانی که در ویلایتان حضور ندارید،امنیت آن توسط نگهبانی 24 ساعته تامین می شود. 


این ویلا دوبلکس مدرن، تراس بزرگی دارد؛ برای شمایی که در بین آسمان خراش ها و انواع آلودگی صوتی و آلودگی هوا زندگی می‌کنید بهترین گزینه می باشد! زیرا اولین حسن بزرگی که این تراس با ویو جنگلی دارد، به شما آرامشی از جنس طبیعت می دهد که در آن صدای پرنده ها و رودخانه ها جایگزین صداهای ماشینی و صنعتی می شود.

متریال های استفاده در ساخت این ویلا، از نوع مرغوب ترین و سازگارترین با آب و هوای شمال ساخته شده است. همچنین به دلیل داشتن نمای مدرن، هیچ گاه نمای آن قدیمی نمی شودو همیشه متقاضی و مشتری خود را در زمان فروش دارد.


نور کجاست؟ خرید ویلا برای سرمایه گذاری یا اقامت در منطقه نور

خرید ویلا در نور یکی از بهترین سرمایه گذاری و خرید ویلا در استان مازندران است. شهرستان نور در منطقه غربی استان مازندران و در همسایگی شهرستان های نوشهر، چالوس، محمودآباد و آمل قرار می گیرد. شهرستان های نور یکی از شهرستان های شاخص و با پتانسیل سرمایه گذاری بالا در استان مازندران به شمار می رود و همچنین هر دو طبیعت کوه، جنگل و دریا در این منطقه به صورت نزدیک به هم قرار دارد. در نتیجه می توان در این شهرستان انواع ویلا از جمله ویلا جنگلی و ویلا ساحلی را خریداری نمود.

برای دیدن شهرستان نور بر روی نقشه، کلیک کنید.

برای رفتن از تهران به این شهرستان چند مسیر وجود دارد:

 1) جاده چالوس:

این مسیر 212 کیلومتر می باشد که از روستا و شهرهای گچسر، سیاه پیشه، فشکور، نوبر، مرزن آباد، چالوس، چلندر و رویان می گذرد، و به شهرستان نور می رسد.

برای دیدن این مسیر بر روی نقشه، کلیک کنید.

2) جاده هراز:

این مسیر نیز 242 کیلومتر است که 30 کیلومتر از مسیر اول طولانی تر است و از مناطقی مثل امیری، الیمستان، آمل و محمودآباد می گذرد و به شهرستان نور می رسد.

برای دیدن این مسیر بر روی نقشه، کلیک کنید.

ویلا دوبلکس چیست؟

معمولا به خانه ای گفته می شود که دارای دو طبقه بوده که توسط یک راه پله به یکدیگر متصل می شوند. این نوع طراحی خانه شرایط مخصوص به خود را داشته و دارای ویژگی های خاصی نیز هست. معمولا در این خانه ها راه پله مهم ترین عنصر طراحی محسوب شده و می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت فضایی و تقسیم بندی مناسب قسمت های مختلف خانه داشته باشد.


 

مشاور اختصاصی این ویلا دوبلکس نوساز، سرکار خانم صوفی می باشد، که می توانید به صورت مستقیم، با شماره  ۰۹۱۱9217892  تماس حاصل فرمائید.


محدوده آدرس: بالا دست جاده جنگلی

ویلاهای مشابه