صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویژه ویلا دوبلکس شهرکی جنگلی در آهودشت

فروش ویژه ویلا دوبلکس شهرکی جنگلی در آهودشت

562
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15590
زمین
250 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه ویلا دوبلکس شهرکی جنگلی در آهودشت

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان گرامی مشاور املاک البرز:امیدوارم حال دلتون خوب باشه...

در اینجا به معرفی یک ویلا دوبلکس شهرکی بسیار زیبا و ویژه در منطقه نور می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

این ویلا در روستای آهودشت بخش چمستان شهرستان نور بنا شده است؛ روستای آهودشت در جاده آمل به چمستان قرار دارد و امروزه ویلاهای زیادی در این روستا ساخته شده است.

اگر مایل به دیدن موقعیت مکانی دقیق این روستا هستید، کافیست اینجا کلیک کنید.

شهرستان نور به دلیل مجاورت با جنگل، روستاهای جنگلی زیادی دارد؛ به همین دلیل امروزه ویلاهای جنگلی متعددی در این شهرستان بنا شده است.همچنین دسترسی به همه امکانات رفاهی و تفریحی اعم از سوپرمارکت ها،بیمارستان ها،پمپ بنزین ها به آسانی امکان پذیر است.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در سایت البرز ویلا، روی نوشته رنگی کلیک نمایید.

 

ویلا دوبلکس؛

معمولا به خانه ای گفته می شود که دارای دو طبقه بوده که توسط یک راه پله به یکدیگر متصل می شوند. این نوع طراحی خانه شرایط مخصوص به خود را داشته و دارای ویژگی های خاصی نیز هست. معمولا در این خانه ها راه پله مهم ترین عنصر طراحی محسوب شده و می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت فضایی و تقسیم بندی مناسب قسمت های مختلف خانه داشته باشد.

 

 این ویلا دوبلکس، دارای 250متر زمین می باشد که 180 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در 2 طبقه این ویلا لاکچری تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشد؛ همچنین تمامی امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده استفاده می باشد.

از مزایای مهم و بزرگ این ویلا، شهرکی بودن آن است: زیرا زمانی که در ویلایتان حضور ندارید،امنیت آن توسط نگهبانی 24 ساعته تامین می شود.  

از مزایای دیگر این ویلا لاکچری، استفاده از سنگ در نمای بیرونی آن است. ویلا نماسنگ پرمتقاضی ترین ویلای شمال می باشد. زیرا باتوجه به شرایط آب و هوایی شمال کشور این متریال از خانه در برابر نم و رطوبت حفظ می کند.

 

 

این ویلا جنگلی دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد. چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید می توانید سایر ویلا های تخصصی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا دوبلکس جنگلی:

ویلابالادست جاده

زمین 250 متر

بنا 180 متر

سه خواب مستر

انشعابات نصب

داخل شهرک 

ویو جنگلی

نماسنگ

کابینت و درب ضدسرقت نصب

نورپردازی و کناف سازی شده

حیاط سازی شده

 

تیم حرفه ای البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا دوبلکس جنگلی لاکچری، سرکار خانم صوفی  می باشد که می توانید با شماره تماس  09119217892  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت

ویلاهای مشابه