صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس استخر دار لاکچری در جاده دریا

خرید ویلا دوبلکس استخر دار لاکچری در جاده دریا

862
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15587
زمین
310 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخر دار لاکچری در جاده دریا

مشتریان و متقاضیان محترم، همراهان همیشگی املاک ویلاالبرز درود و خدا قوت؛ امیدواریم حال دلتون خوب باشه.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس در محدوده شهرستان ساحلی محمودآباد را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی نمایید.

 

شهرستان محمودآباد که از شهرهای ساحلی استان مازندران به حساب می آید، به دلیل مجاورت با سواحل زیبای دریای خزر، شهرت زیادی پیدا کرده است و هر ساله میزبان مسافران زیادی می باشد؛ محمودآباد با شهرهای آمل، نور و فریدونکنار همسایه است.بنابراین به تمامی امکانات رفاهی و تفریحی دسترسی آسانی دارد.

برای دیدن شهر زیبای محمودآباد برروی نقشه، کلیک کنید.

 

 این ویلا دوبلکس، بدلیل موقعیت جغرافیایی که دارد علاوه بر اینکه ساحلی می باشد، جنگلی نیز می باشد؛ به همین دلیل شما با خرید این ویلا، با یک تیر، دو نشان خواهید زد.اگر به دنبال خرید ویلا ساحلی  و خرید ویلا جنگلی هستید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

 

 این ویلا دوبلکس، دارای 300 متر زمین می باشد که 310 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در 2 طبقه این ویلا لاکچری تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشد؛ همچنین تمامی امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده استفاده می باشد.

 

از قابلیت های این ویلا دوبلکس لاکچری، استخردار بودن آن می باشد؛ مشتریانی که به دنبال خرید ویلا استخردار هستند، می توانند سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایند؛ از مزیت های استخردار بودن ویلا این است که شما از رفتن به استخر بیرون، در روزهای داغ تابستانی بی نیاز می سازد، و روزهای خاطره انگیزی برایتان رقم می زند.

 

 

 از سایر امکانات این ویلای استخردار، همانطور که در عکس نگاه می کنید، می توان به دیزاین داخلی بینظیر، لوستر،گاز رومیزی، هود، کابینت و درب ورودی ضد سرقت اشاره کرد.

 

 

 این ویلا دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد؛ چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید،می توانید سایر ویلاهای سایت تخصصی البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید. 

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا دوبلکس استخر دار لاکچری در جاده دریا:

ویلا داخل شهرک

زمین ۳۱۰متر

بنا ۳۰۰متر

استخردار

انشعابات نصب

سه خواب مستر

 نقد و اقساط

حیاط سازی شده

ویو به کوهستان

درب ضدسرقت

کابینت نصب شده

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا دوبلکس استخردار لاکچری، سرکار آقای تهرانی  می باشد که می توانید با شماره تماس  09199658148  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: جاده دریا

ویلاهای مشابه