صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / فروش ویلا دوبلکس استخردار در منطقه رویان

فروش ویلا دوبلکس استخردار در منطقه رویان

880
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15550
زمین
260 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس استخردار در منطقه رویان

هموطنان عزیز، همراهان مهربان سایت تخصصی البرز ویلا، سلام؛ امیدوارم از تک تک لحظات زندگیتون نهایت لذت رو ببرید.

با شما هستیم تا به معرفی و تجزیه و تحلیل یک دستگاه ویلا دوبلکس مدرن جنگلی در منطقه رویان نور بپردازیم.

 

شهرستان نور طی سال های اخیر، پیشرفت زیادی در جذب نیرو داشته است؛ خرید ویلا نور علاوه بر اینکه شما را صاحب خانه می کند، برای شما این امکان را فراهم می کند که یک سرمایه گذاری سود آور و مفید داشته است؛ سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا، امروزه به یک سرمایه گذاری پر سود تبدیل شده است زیرا اگر قیمت ویلاها را طی سال های اخیر مشاهده نمایید، به این نتیجه خواهید رسید که قیمت آن ها همواره رو به افزایش بوده است؛ پس شما می توانید یک ویلا را خریداری کنید و چند سال بعد، دوباره آن را فروخته و سرمایه خود را دریافت نمایید.

 

 طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلای دوبلکس در 2 طبقه مجزا از هم ساخته می شوند که به وسیله راه پله هایی که در داخل ویلا تعبیه شده است، به یکدیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری در مقابل خرید ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد؛ به همین دلیل همه ی اقشار جامعه قدرت خرید آن را ندارند.

 

 این ویلا دوبلکس، دارای 260متر زمین است که 180 متر آن را زیربنای آن را تشکیل داده است .این ویلا دارای 3 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی می باشد. امتیازات و انشعابات آب برق گاز این بین متصل به آماده بهره برداری می باشد.

همچنین آشپزخانه دارای گاز، رومیزی ،هود، کابینت ام دی اف است که لذت آشپزی را برای شما دو چندان می‌کند .

 

از قابلیت های این ویلا شهرکی، استخردار بودن آن می باشد؛ متقاضیانی که به دنبال خرید ویلا استخردار هستند، می توانند سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایند؛ از مزیت های استخردار بودن ویلا این است که شما از رفتن به استخر بیرون، در روزهای داغ تابستانی بی نیاز می سازد.

 

از مزایای مهم و بزرگ این ویلا، شهرکی بودن آن است: زیرا زمانی که در ویلایتان حضور ندارید،امنیت آن توسط نگهبانی 24ساعته تامین می شود.

 

 این ویلا جنگلی دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد. چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید می توانید سایر ویلا های تخصصی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا دوبلکس استخردار در منطقه رویان:

زمین ۲۶۰ متر

۱۸۰ متر بنا

سند عرصه و عیان

۳خواب مستر

دارای استخر روباز

حیاط سازی شده

 داخل شهرک

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا دوبلکس شهرکی،  سرکار خانم یگانه  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱98738017  با این مشاور در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: جاده نور به رویان

ویلاهای مشابه