صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویژه ویلا فلت استخردار در منطقه جنگلی چمستان

فروش ویژه ویلا فلت استخردار در منطقه جنگلی چمستان

873
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،850،000،000 تومان
نقدو اقساط
جستجو 15543
زمین
220 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه ویلا فلت استخردار در منطقه جنگلی چمستان

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک( البرز ویلا) درود و خدا قوت؛ امیدواریم از حال روحی و جسمی مطلوبی برخوردار باشید.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلا فلت در منطقه جنگلی چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا فلت را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی نمایید.

 

 خرید این ویلا جنگلی در چمستان یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال و ویلا چمستان می باشد.اگر می خواهید یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط و جاده سلامتی این شهرک جنگلی در چمستان قدمی بزنید و از تنفس اکسیژن در هوای پاک لذت ببرید، ما حتما خرید این ویلا در چمستان را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

ویلا فلت به ویلاهایی که هم سطح با زمین یا دارای اختلاف سطح یک متری هستند، گفته می شود؛ خرید ویلا فلت در مقابل خرید ویلا نیم پیلوت،  ویلا دوبلکس و یا ویلا تریبلکس، به دلیل قیمت کم، محبوبیت زیادی دارد. همانطور که در عکس می بینید این ویلا فلت یکی از زیباترین و اکازیون ترین ویلا فلت موجود در فایل های ماست.

 

این ویلای فلت در سال 1399 بنا گردیده است و تمام انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز آن متصل می باشد، متراژ کل زمین 220 متر و متراژ بنای ویلا 150 متر می باشد، دارای 2 اتاق خواب مستر همراه با سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی است.

 

از مزایای مهم و بزرگ این ویلا، شهرکی بودن آن است: زیرا زمانی که در ویلایتان حضور ندارید،امنیت آن توسط نگهبانی 24ساعته تامین می شود.

 

از قابلیت های این ویلا شهرکی، استخردار بودن آن می باشد؛ متقاضیانی که به دنبال خرید ویلا استخردار هستند، می توانند سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایند؛ از مزیت های استخردار بودن ویلا این است که شما از رفتن به استخر بیرون، در روزهای داغ تابستانی بی نیاز می سازد. همچنین استخر این ویلا به صورت سربسته می باشد، که حتی می توانید در روزهای سرد زمیتانی از آن استفاده کنید.

 

  این ویلا جنگلی دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد. چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید می توانید سایر ویلا های تخصصی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا فلت استخردار در منطقه جنگلی چمستان:

زمین۲۲۰متر

بنا۱۵۰متر

دوخواب مستر

استخر داخلی

سونا خشک

کابینت مدرن

کمد دیواری

هود گاز سینک

شیرالات شرکتی

پنجره upvc دوجداره

کل فضای داخلی کاغذ دیواری

حیاط سازی بسیار شیک ومدرن

سیستم گرمایشی پکیج رادیاتور

سند دار

شهرکی نگهبانی۲۴ساعته

فاصله تا جاده اصلی۳۰۰متر

 

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا فلت لاکچری،  خانم کاویانی  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱98738016  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: پشت پارک جنگلی

ویلاهای مشابه