صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در منطقه نور

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در منطقه نور

1145
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،400،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15457
زمین
230 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در منطقه نور

سلام به سروران و همراهان گرامی سایت املاک البرز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

در معرفی یک دستگاه ویلا نیم پیلوت مدرن در منطقه جنگلی نور،با ما همراه باشید.

 

برخی بر این باورند که نمیتوان در این شرایط به سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا ، فکر کرد.چرا که اکثر افراد اهل ریسک نیستند.

لازم است عرض کنم؛که خرید ویلا در خطه ی شمال کشور از کمترین ریسک ممکن برخوردار می باشد.پس به هیچ وجه نگرانی به دل خود راه ندهید.

از طرفی بهتر است به جای خرج های اضافه و غیر ضروری، پول هایتان در راه درست تری خرج شود و پس از گذشت زمان، خود شاهد سودی که از این انتخاب درست عایدتان می شود، خواهید بود.ویلاهایی که ما به شما عزیزان معرفی می کنیم، همه به صورت اقساطی به فروش می رسد و شما می توانید در چند قسط از پرداخت آن فارغ شوید و صاحب آن باشید.

 

 

هم صفا یکی از روستاهای شهرستان نور می باشد؛ این روستا که از توابع بخش چمستان شهرستان نور می باشد، در جاده آمل به چمستان می باشد؛ این روستا که جنگلی نیز محسوب می شود، یکی از مناطق برند شهرستان نور می باشد که طی سال های گذشته به دلیل ساخت و ساز های اخیر پیشرفت های زیادی کرده است.

 

اگر علاقمند به خرید ویلا جنگلی هستید، سایر ویلاهای جنگلی را نیز مشاهده نمایید.

 

ساختار این ویلای جنگلی، به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلا نیم پیلوت به صورت دو طبقه ای طراحی می شود؛ به صورتی که اتاق یا اتاق های این نوع ویلا، با اختلاف سطح از اتاق نشیمن ساخته می شود؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل قیمت مناسب در مقابل ویلاهای دوبلکس و یا تربلیکس، مورد توجه بسیاری از خریداران ویلا قرار می گیرد.


متراژ کل زمین این ویلا نیم پیلوت ارزان قیمت ، ۲۳۰ متر می باشد که ۱20 متر آن زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.
این ویلای نیم پیلوت، در سال 1399 بنا گردیده است.

 

این ویلا نیم پیلوت شهرکی واقع در منطقه ای جنگلی، علاوه بر پرداخت نقدی، به صورت نقد و اقساط  قابل پرداخت می باشد.

 

 

مششخصات و امکانات کلی ویلا نیم پیلوت شهرکی در منطقه نور:

۲۳۰ زمین

۱۲۰ بنا

انشعاب وصل

ویو ابدی جنگل

داخل شهرک

نگهبانی۲۴ ساعته

 دارای اسپلیت

درب ضدسرقت

نما لاکچری

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!
پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا اقساطی ،  خانم صوفی  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱19217892  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی هم صفا

ویلاهای مشابه