صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه نور

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه نور

547
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15454
زمین
300 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه نور

امیدوارم از حال جسمی و روحی خوبی برخوردار باشید،در این روزهای اوج شیوع ویروس کرونا مواظب خودتون باشید،در معرفی این ویلای لاکچری مارا همراهی کنید...

 امروز با شما عزیزان همراهیم تا یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه جنگلی نور به شما معرفی کنیم، تا از خرید ویلا دوبلکس بهره مند شوید پس تا آخر با ما همراه باشید.

 

همانطور که اطلاع دارید، قیمت ملک طی سالیان گذشته، افزایش چشمگیری داشته است؛ اما تیم مشاورین املاک البرز ویلا، برای رفاه مشتریان خود، امروز در این آگهی، یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی  را به شما عزیزان معرفی می کند تا رویای ذهنتان عملی شود؛ ممکن است بسیاری از افراد این فکر را در ذهن خود داشته باشند که خرید ویلا ارزان امروزه امکان پذیر نباشد، اما اینطور نیست؛ اگر به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، می توانید سایر ویلاهای مشابه را نیز مشاهده و بررسی نمایید.

 

ویلا دوبلکس؛

معمولا به خانه ای گفته می شود که دارای دو طبقه بوده که توسط یک راه پله به یکدیگر متصل می شوند. این نوع طراحی خانه شرایط مخصوص به خود را داشته و دارای ویژگی های خاصی نیز هست. معمولا در این خانه ها راه پله مهم ترین عنصر طراحی محسوب شده و می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت فضایی و تقسیم بندی مناسب قسمت های مختلف خانه داشته باشد.

 

این ویلا مدرن در  زمینی به مساحت 300 متر می باشد و در سال 1399، این بنای لوکس به صورت دوبلکس به مساحت 270متر بنا شده و به مرحله ی پایان کار رسیده است.
کلیه انشعابات و امتیازات این ویلا اعم از آب ،برق،گاز نصب بوده و آماده سکونت و خرید شما عزیزان می باشد. همچنین دارای پمپ آب بوده که در زمان های کم بودن فشار آب،شمارا از دردسر های آن نجات میدهد.

 
همچنین این ویلا دوبلکس مدرن، دربردارنده ی 3 اتاق خواب مستر بوده و همچنین به منظور حفظ امنیت بیشتر در این ویلا، آیفون تصویری، درب ضدسرقت  و دوربین مداربسته نصب شده است.
در نورپردازی داخلی این ویلا از کناف و هالوژن بهره گرفته شده که زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است.

دارای حیاط بسیار زیبا با آلاچیق و اب  نما، و گل های همیشه سبز می باشند.

 

 این ویلا جنگلی دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد. چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید می توانید سایر ویلا های تخصصی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

 

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه نور:

زمین ۳۰۰متر

بنا ۲۷۰متر

۳خواب

انشعابات نصب

آیفون تصویری

دوربین مداربسته

آبنما ،پمپ آب

پایان کار ،

درب ریموت دار

درب ضدسرقت

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!
پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا جنگلی ،  خانم صوفی  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱99658148  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اپادانا

ویلاهای مشابه