صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا فلت مدرن جنگلی در آهودشت

فروش ویلا فلت مدرن جنگلی در آهودشت

1236
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،250،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15451
زمین
240 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا فلت مدرن جنگلی در آهودشت

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک( البرز ویلا) درود و خدا قوت؛ امیدواریم از حال روحی و جسمی مطلوبی برخوردار باشید.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلا فلت در منطقه نور روستای سرسبز آهودشت را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا فلت را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی نمایید.

 

آهودشت یکی از روستاهای توابع شهرستان نور می باشد. منطقه‌ای که  در سال های اخیر رشد عجیبی داشته است. مناطقی با پتانسیل سرمایه گذاری بالا!

برای دیددن این روستای سرسبز برروی نقشه، کلیک نمایید.

مسافت بسیار ناچیزی میان این روستا و شهرهایی چون؛ نور، چمستان و آمل وجود دارد.

برای مثال مسافت این روستا تا چمستان 3 کیلومتر، تا نور 20 کیلومتر و همچنین تا شهرستان آمل 15 کیلومتر می باشد.

 بیان این مسافت ها به این منظور می باشد که در جریان باشید تمامی امکانات رفاهی-تفریحی و امتیازات شهرهای ذکر شده، به آسانی در اختیار و دسترس شما سروران گرامی قرار دارد.

از همه مهم تر؛ بقعه ی آقا شاه بالوزاهد نیز در این روستای زیبا واقع شده است.

 

 

ویلای فلت به ویلایی گفته می شود که در طبقه همکف با سطح زمین ساخته می شود و از نظر قیمت هم جایگاه مناسبی دارد، خرید ویلا فلت به نسبت ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس و ویلا نیم پیلوت نیازمند سرمایه کمتری می باشد و محبوبیت فراوانی میان مشتریان دارد، به همین سبب تعداد این نوع ویلا روزانه در حال افزایش است.

 

 

اگر  به دنبال خرید ویلا ارزنده هستید، این ویلا را از دست ندهید؛ زیرا این ویلای فلت علاوه بر داشتن قیمت مناسب، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی هم می باشد.برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر بر روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 

این ویلای فلت در سال 1399 بنا گردیده است و تمام انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز آن متصل می باشد، متراژ کل زمین 240 متر و متراژ بنای ویلا 120 متر می باشد، دارای 3 اتاق خواب مستر همراه با سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی است.

 

از مزایای مهم و بزرگ این ویلا شهرکی بودن آن است: زیرا زمانی که در ویلایتان حضور ندارید،امنیت آن توسط نگهبانی 24ساعته تامین می شود.

 

 

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا مدرن جنگلی  در منطقه آهودشت:

زمین۲۴۰متر

بنا ۱۲۰متر

سه خواب

انشعابات تحویل

نمامدرن

حیاط سازی شده

 داخل شهرک

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!
پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا شهرکی  خانم شاکری  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱14660640  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت

ویلاهای مشابه