صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویژه ویلا نیم پیلوت مبله در آمل

فروش ویژه ویلا نیم پیلوت مبله در آمل

806
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،150،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15450
زمین
270 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویژه ویلا نیم پیلوت مبله در آمل

 با عرض سلام و خدا قوت به همه ی همراهان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون سرشار از شادی باشه.

امروز با شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلا نیم پیلوت جنگلی در روستای توریستی سائیج محله را معرفی، بررسی و تجزیه و تحلیل نماییم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوترا دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی نمایید.

 

آمل از شهرهای مهم استان مازندران محسوب می شود؛ این شهر راه ارتباطی پایتخت کشور یعنی تهران با استان مازندران است؛ آمل از شهرهای صنعتی مهم منطقه نیز محسوب می شود؛ زیرا این شهر دارای کارخانجات متعددی می باشد؛ به دلیل وسعت زیادی که این شهر دارا است، روستا های زیادی در این شهر وجود دارند که بیشتر این روستا ها، جنگلی یا کوهستانی می باشند.


اگر علاقه مند به خرید ویلا آمل هستید، پیشنهاد من این است که سایر ویلا های سایت ما را نیز مشاهده و مورد برسی قرار دهید.

 

نمای این ویلا جنگلی از سنگ می باشد که امروزه بدلیل شرایط آب وهوای شمال بهترین متریال نسبت به مصالح ساختمانی دیگر به عنوان نمای ساختمان است؛ پس اگر تصمیم به خرید ویلا نماسنگ دارید، این ویلا می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

این ویلا نیم پیلوت مبله،در زمینی به مساحت 270متر،یک خانه زیبای نیم پیلوت به بنای 120متر ساخته شده است؛ که دارای 3 اتاق خواب مستر همراه سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی میباشد.

همچنین آشپزخانه دارای گاز رومیزی، هود، کابینت ام دی اف می باشد که لذت آشپزی را برای شما دوچندان می‌کند.

 

از ویژگی های مهم این ویلا، مبله بودن آن می باشد.
همانطور که گفته شده، این ویلا با تمامی تجهیزات کامل آن، و به صورت فول مبله به فروش می رسد؛ یکی از مزیت های خرید ویلا مبله این است که شما دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای خرید اسباب خانه را ندارید.

 

شرایط بسیار مهم و ویژه فروش این ویلای جنگلی، به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ شما تنها با پرداخت مقداری از پول کل ویلا، می توانید صاحب این ویلا شوید و مابقی آن را، طی اقساط چندین ماهه بپردازید.

همچنین اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، به شما پیشنهاد می کنم که سایر ویلاهای اقساطی سایت (ویلاالبرز) را نیز مشاهده نمایید.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا نیم پیلوت مبله جنگلی  در آمل:

زمین ۲۷۰متر

بنا۱۲۰متر 

انشعابات کنتور نصب 

مبله کامل

داخل شهرک

ویو رو به جنگل

نما سنگ آنتیک

حیاط بزرگ

 

تیم قوی البرز ویلا بصورت تخصصی و رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد تا در زمینه خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به شما سروران گرامی کمک کنند. تنها کافیست فاکتورهای خرید خود را از ویلاهای موردنظر با امکانات و میزان سرمایه ای که در اختیار دارید به نیروهای متخصص ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان، شیک ترین ویلا با قیمت اقتصادی را از ما بخواهید!
پس به سایت ویلا البرز بروید و در صفحه تماس با ما، با شماره های موجود تماس بگیرید.


کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا شهرکی  خانم شاکری  می باشد که می توانید با شماره تماس  ۰۹۱14660640  با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: ساییج محله
  • جستجو: 15450
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه