صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا فلت ارزان قیمت در منطقه آمل

فروش ویلا فلت ارزان قیمت در منطقه آمل

3820
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
850،000،000 تومان
500 نقد الباقی تسویه در 3 ماه
جستجو 15301
زمین
150 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
5
سال ساخت
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نقدی 500

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا فلت ارزان قیمت در منطقه آمل

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک( البرز ویلا) درود و خدا قوت؛ امیدواریم از حال روحی و جسمی مطلوبی برخوردار باشید.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلا فلت در آمل را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا فلت را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی نمایید.

 

سرمایه گذاری امروزه در بازار بورس بسیار داغ می باشد اما به دلیل بی ثباتی سهام، این سرمایه گذاری می تواند همراه با ریسک باشد؛ پس ما به شما سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا اگر کمی پرس و جو کنید و یا در اینترنت نگاهی بیندازید، به این نتیجه خواهید رسید که طی سال های گذشته، ارزش ملک روزانه رو به افزایش بوده است؛ پس بی شک، این سرمایه گذاری می تواند برای شما عزیزان بسیار مفید و موثر باشد.

 

ویلای فلت به ویلایی گفته می شود که در طبقه همکف با سطح زمین ساخته می شود و از نظر قیمت هم جایگاه مناسبی دارد، خرید ویلا فلت به نسبت ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس و ویلا نیم پیلوت نیازمند سرمایه کمتری می باشد و محبوبیت فراوانی میان مشتریان دارد، به همین سبب تعداد این نوع ویلا روزانه در حال افزایش است.

اگر  به دنبال خرید ویلا ارزنده هستید، این ویلا را از دست ندهید؛ زیرا این ویلای فلت علاوه بر داشتن قیمت مناسب، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی هم می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر بر روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 

این ویلای فلت در سال 1399 بنا گردیده است و تمام انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز آن متصل می باشد، متراژ کل زمین 150 متر و متراژ بنای ویلا 90 متر می باشد، دارای 2 اتاق خواب مستر همراه با سرویس بهداشتی و حمام ایرانی و فرنگی است.

 

نمای سنگی سالیان درازی است که در صنعت ساخت و ساز خانه و ویلا جا خوش کرده است و کماکان از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است. نمای سنگی زیبایی خاصی به ویلا می دهد، افرادی که به فکر خرید ویلا نماسنگ هستند به این نکته مهم توجه دارند که این نوع نما دارای طول عمر زیادی می باشد؛ ناگفته نماند که سنگ در بین مصالح از قیمت نسبتا زیادی برخوردار است؛ در نمای این ویلای ارزنده فلت سنگ کاری زیبایی کار شده است و پوشش کف آن نیز از سرامیک می باشد.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا فلت ارزان قیمت در منطقه آمل:

نمای ساختمان : سنگ

زمین 150متر

بنا 90متر

پوشش کف : سرامیک

آشپزخانه : MDF,هود,گاز رومیزی

سرویس بهداشتی و حمام : ایرانی,فرنگی

نوع دیوار : گچ

سایر امکانات : تراس,خواب مستر,درب ضد سرقت

نوع و تعداد پارکینگ : اختصاصی

وضعیت ملک : تخلیه,سند شورائی

امتیازات : آب,برق,گاز

 

 

 از اینکه در مشاوره و خرید ویلا ما را انتخاب کردید از شما کمال تشکر را داریم.

تیم کامل البرز ویلا شامل مشاوران متخصص و حرفه ای می باشد که آماده ارائه خدمات از جمله مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز می باشند؛ برای مشاوره می توانید فرم مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید یا از قسمت پشتیبانی آنلاین با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

چنانچه نیازمند به کسب اطلاعات بیشتر بودید می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

ویلاهای مشابه