صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی استخردار در نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی استخردار در نور

960
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15288
زمین
500 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی استخردار در نور

مشتریان و خریداران محترم، همراهان همیشگی املاک ویلاالبرز درود و خدا قوت؛ امیدواریم از حال دلتون خوب باشه.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس در محدوده شهرستان نور را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی نمایید.

 

همانطور که می دانید، امروزه خرید ویلا در شمال رونق بسیار چشم گیری داشته است؛ این رونق در شهرستان نور بسیار قابل توجه می باشد؛ این شهرستان که دارای روستاهای جنگلی متعددی می باشد، با دریای خزر نیز در مجاورت قرار دارد؛ همین دو عامل کافیست تا نور به یک قطب گردشگری در شمال کشور تبدیل شود.
و اما حالا بپردازیم به موقعیت دقیق تر قرار گیری این ویلای دوبلکس؛ این ویلای دوبلکس در روستای سنگینده  بنا شده است؛ این روستا که از توابع بخش چمستان شهرستان نور می باشد، در جاده آمل به چمستان قرار دارد؛ این روستا به دلیل جنگلی بودن و همچنین ساخت و سازهایی که در آن تشکیل شده است؛ اگر شما نیز قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این منطقه گزینه مناسبی برای اسکان و زندگی شما عزیزان می باشد.

برای دیدن این روستای زیبا روی نقشه،کلیک کنید.

 

این ویلا علاوه بر جنگلی بودن دارای نماسنگ می باشد یعنی؛

 ویلا نماسنگ؛

نمای خارجی سنگی معمولاً بادوام و مقاوم است؛ نمای سنگ طبیعی بهترین گزینه برای قسمت خارجی ساختمان است. زیبایی، قدرت، تنوع و پایین بودن دردسرهای نگه‌داری، جزءِ مزایایی هستند که سنگ‌های طبیعی از آن‌ها برخوردارند.

 

 این ویلا نماسنگ دارای ساختار دوبلکس می باشد.

ویلا دوبلکس؛

معمولا به خانه ای گفته می شود که دارای دو طبقه بوده که توسط یک راه پله به یکدیگر متصل می شوند. این نوع طراحی خانه شرایط مخصوص به خود را داشته و دارای ویژگی های خاصی نیز هست. معمولا در این خانه ها راه پله مهم ترین عنصر طراحی محسوب شده و می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت فضایی و تقسیم بندی مناسب قسمت های مختلف خانه داشته باشد.

 

 
این ویلای دوبلکس که نوساز بوده، در سال ۱۳۹۹ بنا شده است .متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس، 500متر می باشد که ۲40 متر آن زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ از 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، ۲ اتاق آن مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است؛ همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.

 

شهرک یکی از امتیازات بزرگ یک ویلا محسوب می‌شود: زیرا وقتی شما حضور ندارید با اطمینان خاطر امنیت آن به وسیله نگهبانی یا سرایداری آن شهرک تضمین می شود.

 

شرایط فروش این ویلا استخردار به صورت نقد و اقساط می باشد؛ البته ناگفته نماند که اقساط این ویلا، بدون بهره است.

 

 

مشخصات و امکانات ویلا دوبلکس  شهرکی :

ویلاداخل شهرک

دوبلکس با روف عالی ویو جنگلی

5۰۰زمین

240بنا

سه خواب

بسیار خوش ساخت

استخر دار داخل ساختمان

نماسنگ

گاز و هود

فضای سبز

سه کنتور آب و برق و گاز نصب

پلاک ۲ جنگل 

 

از اینکه تیم متخصص البرز ویلا را حمایت می کنید، از شما بسیار سپاسگذاریم.

اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه با بخش تماس با ما، با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید.



 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا دوبلکس ، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره   09119217892   با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: سنگینده

ویلاهای مشابه