صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس فول امکانات در سعادت آباد

خرید ویلا تریبلکس فول امکانات در سعادت آباد

671
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
نصف نقد-نصف تسویه تا سه ماه
جستجو 15265
زمین
280 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
3
اتاق
9
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نقدی 120000000
اقساط 80000000

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس فول امکانات در سعادت آباد

سلام و خدا قوت خدمت همه‌ی هموطنان عزیز، به ویژه البرز ویلایی های عزیز....

امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس لاکچری پلاک اول جنگل را که در منطقه برند که در منطقه سعادت آباد نور بنا شده است را معرفی نماییم.

 

همانطور که گفته شد، این ویلا در سعادت آباد نور بنا شده است؛ روستای سعادت آباد از روستاهای جنگلی شهرستان نور محسوب می شود؛ این روستا طی سال های گذشته، میزبان بسیاری از مسافران اقسا نقاط کشور بوده است و همین موضوع موجب شده است که ویلا های زیادی در این روستا بنا شود؛ همین افزایش ساخت و ساز در این منطقه، باعث شده است که روستای سعادت آباد به یک منطقه برند تبدیل شود.

 

اگر علاقه مند به مشاهده موقیعت کسانی مکانی دقیق روستای سعادت آباد هستید، اینجا کلیک کنید.

 

 

ویلای تریبلکس همانطور که از نامش پیداست، در ۳ طبقه طراحی می شود؛ این نوع ویلا معمولا با تجهیزات ویژه و مدرن ساخته می شود؛ خرید ویلا تریبلکس نیازمند صرف هزینه بسیار زیادی می باشد و تنها درصد کمی از افراد به خرید این نوع ویلا هستند.

 

این ویلا تریبلکس لاکچری، دارای 280 متر زمین و همچنین 250متر بنا میباشد؛  و دارای 9اتاق خواب مستر می باشد و همچنین انشاعابات آب و برق و گاز این ویلا متصل است.

به لطف اختلاف سطح ۳ طبقه ای ویلا و روف گاردن و تراس زیبا ،چشم انداز آن به سمت کوهستان و جنگل است.

 

این ویلا جنگلی ، دارای سند شورائی می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا سنددار هستید میتوانید سایر ویلا های سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

به منظور حفظ امنیت بیشتر در این ویلا، درب ضد سرقت و درب ریموت دار نصب شده است. و همچنین به جهت نورپردازی در محیط داخل این ویلا از کناف و هالوژن هایی بهره گرفته اند.

علاوه بر این ها، کابینت هایی زیبا و مرغوب در آشپزخانه، سرویس های بهداشتی فرنگی_ایرانی و حمام نیز در این ویلا قرار دارد که همگی از امکانات این بنا به شمار می رود.

 

 

دیگر مزیت مهم این ویلای شهرکی، استخر دار بودن آن است؛ خرید ویلا استخردار همواره به توجه بسیاری از مشتریان بوده است؛ زیرا این ویلا شما را از رفتن به استخرهای عمومی بی نیاز می سازد؛ البته ناگفته نماند که این ویلا علاوه بر استخر، سونا و جکوزی نیز دارد.

 

شهرک یکی از امتیازات بزرگ یک ویلا محسوب می‌شود: زیرا وقتی شما حضور ندارید با اطمینان خاطر امنیت آن به وسیله نگهبانی یا سرایداری آن شهرک تضمین می شود.

 

شرایط فروش این ویلا استخردار به صورت نقد و اقساط می باشد.

 

 

مشخصات و امکانات ویلا تریبلکس استخردار شهرکی :

ویلاداخل شهرک

تریبلکس با روف گاردن  عالی ویو ابدی

280زمین

250بنا

9 خواب

بسیار خوش ساخت

استخر دار

انباری

گاز و هود

فضای سبز

سه کنتور آب و برق و گاز نصب

 

 

از اینکه تیم متخصص البرز ویلا را حمایت می کنید، از شما بسیار سپاسگذاریم.

اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه با بخش تماس با ما، با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: منطقۀ سعادت آباد

ویلاهای مشابه