صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش فوری ویلا دوبلکس در منطقه آمل

فروش فوری ویلا دوبلکس در منطقه آمل

1702
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،500،000،000 تومان
جستجو 15246
زمین
200 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش فوری ویلا دوبلکس در منطقه آمل

 با عرض سلام و خدا قوت به همه ی همراهان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون سرشار از شادی باشه.

امروز با شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی در شمال را معرفی، بررسی و تجزیه و تحلیل نماییم؛ پس اگر قصد خرید ویلا دوبلکسرا دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی نمایید.

 

 این ویلا دوبلکس  در منطقه ی جنگلی شهرستان آمل قرار گرفته شده است. آمل یکی از شهرهای نزدیک و  مسافت به نسبت کمتری از شهرهای همجوار با تهران دارد، و دسترسی به اغلب امکاناتی نظیر بیمارستان، هایپرمارکت ها، پمپ بنزین ها مجتمع های تفریحی،طبیعت های بکر و کوهنوردی ...  به آسانی امکان پذیر است.

 

این ویلا دوبلکس، نیز در شهرک جنگلی قرار گرفته است.

ویلا شهرکی؛ ویلایی است که در جوار مجموعه‌ای از ویلاها در زمینی پهناور، احداث می شود و دارای معماری یکسان و نگهبان می باشد که نشان دهنده امنیت شهرک می باشد، به طور کلی ویلای شهرکی، احداث شده در یک زمین مشترک است، زمینی اشتراکی با دیگر ویلاها.

آمارها نشان دهنده این هستند که خرید ویلا شهرکی در شمال دائما رو به رشد می باشد و متقضیان این نوع ویلا در سال های اخیر افزایش چشم گیری داشته است، بسیاری از ما علاقه مند به خرید ویلا در منطقه خوش آب و هوا و طبیعت بکر شمال هستیم و خرید ویلا شهرکی می تواند گزینه مناسبی برای ما باشد تا با خرید ویلا در شمال بتوانیم از تمام این زیبایی ها بهره مند شویم.

 

طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلای دوبلکس در 2 طبقه مجزا از هم ساخته می شوند که به وسیله راه پله هایی که در داخل ویلا تعبیه شده است، به یکدیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری در مقابل خرید ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد؛ به همین دلیل همه ی اقشار جامعه قدرت خرید آن را ندارند.

 

این دستگاه ویلا نوساز که در سال 1399 بنا شده است، دارای 200 متر زمین می باشد که 190متر، زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا دوبلکس، 4 اتاق خواب  مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

حیاط زیبای این ویلا، باغچه کاری شده می باشد که باعث زیبایی هرچه تمام تر این ویلای دوبلکس شده است.

انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 

نمای این ویلا دوبلکس از سنگ می باشد که امروزه بدلیل شرایط آب وهوای شمال بهترین و مقاوم ترین متریال نسبت به مصالح ساختمانی دیگر به عنوان نمای ساختمان است؛ پس اگر تصمیم به خرید ویلای نماسنگ دارید، این ویلا می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

به منظور حفظ امنیت بیشتر در این ویلا، درب ضد سرقت نصب شده است.

همچنین به جهت نورپردازی در محیط داخل این ویلا از کناف، لوستر و هالوژن هایی بهره گرفته اند.لطفا به عکس های این آگهی با دقت نگاهی بیاندازید تا مجذوب دیزاین داخلی آن شوید.

 

شرایط بسیار مهم و ویژه فروش این ویلای جنگلی، به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ شما تنها با پرداخت مقداری از پول کل ویلا، می توانید صاحب این ویلا شوید و مابقی آن را، طی اقساط چندین ماهه بپردازید.

همچنین اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، به شما پیشنهاد می کنم که سایر ویلاهای اقساطی سایت (ویلاالبرز) را نیز مشاهده نمایید.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلای ارزنده دوبلکس جنگلی در شمال:

زمین 150

بنا180

2طبقه

3خواب مستر

نما سنگ

رومی

بسیار عالی ساخت

 ویو جنگلی

 

 چنانچه شما قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلى، واقع در شهركى از مناطق خطه ى شمال کشور و همچنین خرید هر گونه ویلا زيبا و لوكس در مناطق بكر  و خوش آب و هواى  شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم پر تلاش املاک البرزویلا آماده ارائه ی خدمات به همه ی شما سروران گرانقدر می باشد.

 همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان حرفه اى و كوشاى املاک (البرزویلا) در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. 


محدوده آدرس:

ویلاهای مشابه