صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید کاخ ویلا دوبلکس نماسنگ ۳۰۰ متری

خرید کاخ ویلا دوبلکس نماسنگ ۳۰۰ متری

1196
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،500،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15187
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید کاخ ویلا دوبلکس نماسنگ ۳۰۰ متری 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همراهان محترم سایت تخصصی البرز ویلا؛ امیدوارم اوقات خوشی رو سپری کرده باشید و در آینده بهترین اتفاقات برای شما رقم بخورد.
امروز قصد داریم تا یک دستگاه کاخ ویلا نماسنگ در منطقه برند آهودشت نور را به شما همراهان و مهربان معرفی نماییم؛ پس اگر دارای شرایط و توان مالی بالایی هستید و قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.
منطقه آهودشت یکی از روستاهای برند شهرستان نور می باشد؛ روستای آهودشت از توابع بخش چمستان شهرستان نور می باشد؛ در منطقه آهودشت و در شهرک ویلایی که طی سال های گذشته در این روستا بنا شده است، اغلب افراد غیر بومی می باشند؛ به همین دلیل، این منطقه به یک منطقه برند تبدیل شده است؛ چنانچه قصد خرید ویلا نور را دارید و این کاخ ویلا نظر شما را به خود جلب نکرد، می توانید سایر ویلایی که در این شهرستان بنا شده اند را مشاهده نمایید.
این کاخ ویلا، دارای ۳۰۰ متر زمین می باشد که ۲۰۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلای لاکچری، دارای ۳ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ دارای یک ساکن بزرگ در طبقه همکف و همچنین طبقه فوقانی آن نیز دارای یک نشیمن با ویوی بسیار عالی می باشد، تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.
این کاخ ویلا که به صورت دوبلکس طراحی شده است، جنگلی می باشد؛ از مزیت های خرید ویلا جنگلی، دسترسی آسان به جنگل را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.
همچنین اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای سایت تخصصی البرز ویلا را مشاهده نمایید.
کف این ویلا سرامیک می باشد و همچنین سقف بسیار زیبای آن، کناف کاری شده است.
چشم انداز زیبای ویلا به لطف تراسی که در آن تعبیه شده است، به سمت کوهستان و جنگلی می باشد.
سند این ویلای دوبلکس جنگلی، تک برگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار شما را از خریدتان خاطر جمع می کند.
آشپزخانه این کاخ ویلا، دارای کابینت های بسیار زیبا و مرغوب ممبران می باشد؛ همچنین درب ورودی آن، ضدسرقت می باشد.
از مهمترین ویژگی این ویلا، شرایط پرداخت آن می باشد؛ شما می توانید تنها با پرداخت بخشی از هزینه کل ویلا، صاحب آن شوید و در اقساط چند ماهه بقیه پول را پرداخت کنید؛ البته ناگفته نماند که اقساط آن، بدون بهره می باشد.


مشاوران و کارشناسان مجرب البرز ویلا، آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ چنانچه به راهنمایی و مشاوره رایگان نیاز داشتید، کافیست فرم درخواست مشاوره را پرکنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما عزیزان ارتباط برقرار نمایید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه کاخ ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم شاکری می باشند که می توانید با شماره تماس 09۱۱۴۶۶۰۶۴۰ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 15187
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه