صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا مدرن جنگلی در کیابسر نور

خرید ویلا مدرن جنگلی در کیابسر نور

1556
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15175
زمین
270 متر مربع
بنا
320 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا مدرن جنگلی در کیابسر نور

 همراهان محترم، هموطنان عزیز و ارجمند، سلام؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

 امروز با شما همراه خواهیم بود تا به بررسی و تجزیه و تحلیل یک دستگاه ویلای مدرن جنگلی در کیابسر نور بپردازیم؛ با ما همراه باشید.
روستای کیابسر از روستاهای توابع بخش چمستان شهرستان نور می باشد؛ این روستا که در دهستان میان رود قرار گرفته است، در جاده آمل به چمستان قرار دارد؛ روستای کیابسر، با روستاهای ورازده، باریکلا، کنسپا و سنگتاب همسایه می باشد.
چنانچه مایل به دیدن موقعیت مکانی دقیق روستای کیابسر هستید و اطلاعات و شناخت کافی در مورد منطقه نور ندارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.
شهرستان نور طی سال های اخیر، پیشرفت زیادی در جذب نیرو داشته است؛ خرید ویلا نور علاوه بر اینکه شما را صاحب خانه می کند، برای شما این امکان را فراهم می کند که یک سرمایه گذاری سود آور و مفید داشته است؛ سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا، امروزه به یک سرمایه گذاری پر سود تبدیل شده است زیرا اگر قیمت ویلاها را طی سال های اخیر مشاهده نمایید، به این نتیجه خواهید رسید که قیمت آن ها همواره رو به افزایش بوده است؛ پس شما می توانید یک ویلا را خریداری کنید و چند سال بعد، دوباره آن را فروخته و سرمایه خود را دریافت نمایید.
این ویلای مدرن، درسال ۱۳۹۹ بنا شده است و کاملا نو ساز می باشد.

متراژ کل زمین این ویلای جنگلی، ۲۷۰متر می باشد که ۳۲۰متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلای دوبلکس تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی می باشد.
انشعابات آب، برق و گاز ویلا نصب می باشد.
این ویلا دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد؛ چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا اقساطی هستید،می توانید سایر ویلاهای سایت تخصصی البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.
چشم انداز زیبا و بی نظیر این ویلا به لطف اختلاف سطح ۲ طبقه ی و همچنین تراسی که در آن تعبیه شده است، به سمت جنگل، کوهستان و کوهپایه می باشد.
از مهمترین ویژگی این ویلا، سند دار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا سنددار امروزه مهمترین اولویت اکثر مشتریان می باشد.
یکی از امکانات مهیج این ویلای دوبلکس مدرن و لاکچری، استخر دار بودن آن می باشد؛ همچنین علاوه بر استخر، سونا و جکوزی نیز در این ویلا تعبیه شده است؛ اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.
این ویلای مدرن به صورت مبله به فروش می رسد؛ خرید ویلا مبله شما را از خرید اسباب و اساسیه خانه بی نیاز می کند.
از دیگر امکانات آن، می توان به کابینت و انباری داخل ملک اشاره کرد.
نمای فوق العاده زیبا و مدرن ویلا، در کنار باغچه کاری شده و میز و صندلی که در حیاط آن قرار داده شده است، نمای چشم نواز و زیبایی را به وجود آورده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن کلیک نمایید.


البرز ویلا با سال ها تجربه در زمینه خرید وفروش ویلا در شمال کشور، آماده ارائه خدمات به همه ی هموطنان عزیز می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با مراجعه نمایید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای مدرن جنگلی، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس 09۱۹۷۰۷۴۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: کیابسر
  • جستجو: 15175
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه