صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نیم پیلوت جاده دریا

خرید ویلا نیم پیلوت جاده دریا

889
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،550،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15121
زمین
220 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جاده دریا

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان دلسوز و مهربان سایت تخصصی مشاورین املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در این روزهای سخت اقتصادی و بیماری کرونا، از سلامت کامل بهره ببرید.
امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی را در منطقه آهو دشت نور به شما عزیزان معرفی کنیم؛ چنانچه می خواهید صاحب ویلا در شمال شوید و خرید ویلا جنگلی مد نظر شما است، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان و سروران گرامی باشد.
آهودشت از روستاهای توابع بخش چمستان شهرستان نور می باشد؛ این روستا در جاده آمل چمستان قرار دارد؛ آهودشت طی سال های گذشته، به یک منطقه توریستی و برند تبدیل شده است که سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از اقساط نقاط کشور می باشد؛ چنانچه اطلاعات کافی در مورد منطقه نور را ندارید و قصد مشاهده موقعیت مکانی دقیق روستای آهودشت نور را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.
متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس، ۳۰۰ متر می باشد که ۲۳۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلای جنگلی دارای ۳ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ انشعابات آب، برق و گاز ویلا نصب شده است.
این دستگاه ویلا که نو ساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، دارای شرایط پرداخت اقساطی نیز می باشد؛ به همین دلیل، شما می توانید با پرداخت قسمتی از هزینه خرید ویلا، صاحب آن شوید و پس از مدت مشخص، مابقی هزینه آن را پرداخت نمایید؛ اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا ویلاهای اقساطی سایت البرز ویلا را، مشاهده نمایید.

این ویلای دوبلکس جنگلی، شهرکی می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به چند دلیل مورد توجه خریدداران قرار دارد كه به ۲ مورد آن در ادامه مطلب خواهیم پرداخت....
اولین ویژگی ویلای شهرکی، امنیت بالای آن می باشد؛ این شهرک ها، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد.
دومین ویژگی ویلای شهرکی، برند بودن آن شهرک می باشد؛ امروزه به دلیل افزایش ساخت و ساز، شهرک های برند بسیار زیادی به وجود آمده اند.
چشم انداز فوق العاده زیبای این ویلا، به سمت جنگل می باشد.
ساختار این ویلای جنگلی همانطور که گفته شد، به صورت دوبلکس می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی، نیازمند صرف هزینه زیادی می باشد.
سند این ویلای شهرکی، تک برگ می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک نمایید.


مشاوران حرفه ای و مجرب البرز ویلا آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان در زمینه خرید ویلا در شمال می باشند.
شما برای دریافت مشاوره کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس: کلوده
  • جستجو: 15121
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه