صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا ارزنده نیم پیلوت جنگلی

خرید ویلا ارزنده نیم پیلوت جنگلی

1241
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15071
زمین
220 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا ارزنده نیم پیلوت جنگلی 

سلام سلام، امیدوارم حال دلتون خوب باشه،در معرفی ویلا نیم پیلوت  با ما همراه باشید...


این ویلا نیم پیلوت در جاده چمستان واقع در روستای زیبا و توریستی سالده میباشد، این روستا از لحاظ موقعیت جغرافیایی به همه امکانات رفاهی و تفریحی اعم از سوپرمارکتها، پمپ بنزین ها، مراکز خرید و... دسترسی دارد.
از امتیازات بزرگ و هیجان انگیز این روستا دسترسی سریع تر به مناطق بکر شمالی اعم از دریا، جنگل، کوه و... دارد.

برای دیدن این روستا روی نقشه،کلیک کنید.

 

ویلا نیم پیلوت چیست؟
در طراحی نیم پیلوت با ایجاد یک اختلاف سَطح نیم طبقه ای برای یکی از اتاق های ساختمان، فضایی را برای ایجاد پارکینگ، انبار یا موتورخانه فراهم می آید! ضمن اینکه نمای داخلی ساختمان نیز زیباتر شده و از حالت یکنواخت خارج می گردد.

این نوع طراحی در شمال کشور برای ساختمان هایی که متراژ بنا در آن ها کمتر در نظر گرفته می شود تا قیمت مناسبتری داشته باشند بسیار رواج دارد. همانطور که از نمای خارجی این بنا پیداست طراح برای استفاده بهتر از فضای ملک، از یک اختلاف سطح نیم طبقه ای استفاده نموده تا فضایی برای پارکینگ اختصاصی ایجاد کند.

 نمای بیرونی این ویلا ، نماسنگ می باشد که زیبایی بینظیری به آن داده است.

مزایای ویلا نماسنگ:
نمای این ویلا نیم پیلوت شهرکی از سنگ می باشد که امروزه بدلیل شرایط آب وهوای شمال بهترین مصالح نسبت به مصالح ساختمانی دیگر به عنوان نمای ساختمان است.

 

متراژ کل مساحت زمین این ویلای جنگلی، 220 متر می باشد که 150 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز این ویلای نیم پیلوت متصل و قابل استفاده می باشد.

 

 شرایط فروش این ویلای نیم پیلوت، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ اگر توان مالی قوی برای خرید ویلا ندارید و به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، می توانید ویلاهای اقساطی دیگر سایت را مشاهده نمایید.

 

 

نوع ملک این ویلا شهرکی می باشد؛ شاید برای شما این سوال مطرح باشد که چرا خرید ویلا شهرکی همواره مورد توجه مشتریان زیادی بوده است؟ باید خدمت شما عرض کنم که این نوع ویلا دارای نگهبانی 24 ساعته هستند و به همین دلیل امنیت بالایی دارند.

 

چشم انداز زیبای این ویلای شهرکی، رو به جنگل و شهر می باشد.

 

 

مشخصات و امکانات ویلا نیم پیلوت مبله شهرکی :

 

زمین ۲۲۰

بنا ۱۵۰

شهرکی

انشعابات نصب

2طبقه

3اتاق خواب

منطقه سالده

 

 

از اینکه تیم متخصص البرز ویلا را حمایت می کنید، از شما بسیار سپاسگذاریم.

اگر علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به شما سروران گرامی ارائه شد به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید می توانید با مراجعه با بخش تماس با ما، با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید.



 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای نیم پیلوت، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس  091۹۷۰۷۴۸۹۳  با این مشاور در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: سالده

ویلاهای مشابه