صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس با شرایط فروش اقساطی ۷ ماهه در من

فروش ویلا دوبلکس با شرایط فروش اقساطی ۷ ماهه در من

1159
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
850،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 15038
زمین
330 متر مربع
بنا
240 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس با شرایط فروش اقساطی ۷ ماهه در منطقه برند امیرآباد

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان همیشگی و مهربان سایت مشاورین املاک البرز ویلا؛ امیدوارم در کنار کانون گرم خانواده، اوقات خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز در این پست قصد داریم یک دستگاه ویلای دوبلکس با شرایط فروش فوق العاده در منطقه برند امیرآباد را به شما عزیزان داریم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا در شمال کشور هستید، تا انتهای این آگهی ما را همراهی کنید.

 روستای امیرآباد از توابع بخش چمستان شهرستان نور می باشد؛ شهرستان نور از شهرهای ساحلی شمال کشور محسوب می شود که به همین دلیل سالانه میزبان توریست های زیادی از اقسا نقاط کشور می باشد؛ البته ناگفته نماند که شهرستان نور علاوه بر دارا بودن سواحل زیبای دریای خزر، دارای جنگل های زیبا و متعدد نیز می باشد.

اگر علاقمند به مشاهده موقعیت مکانی دقیق روستای امیرآباد نور هستید، کافیست کلیک کنید.

 این دستگاه ویلای نوساز که در سال 1399 بنا شده است، دارای 330 متر زمین می باشد که 240 متر آن را، زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا دوبلکس، 3 اتاق خواب تعبیه شده است که یکی از آن ها مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

طراحی این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلای دوبلکس در 2 طبقه مجزا از هم ساخته می شوند که به وسیله راه پله هایی که در داخل ویلا تعبیه شده است، به یکدیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری در مقابل خرید ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد؛ به همین دلیل همه ی اقشار جامعه قدرت خرید آن را ندارند.

حیاط زیبای این ویلا، باغچه کاری شده می باشد که باعث زیبایی هرچه تمام تر این ویلای دوبلکس شده است.

شرایط بسیار مهم و ویژه فروش این ویلای جنگلی، به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ شما تنها با پرداخت مقداری از پول کل ویلا، می توانید صاحب این ویلا شوید و مابقی آن را، طی اقساط چندین ماهی بپردازید.

همچنین اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، به شما پیشنهاد می کنم که سایر ویلاهای اقساطی سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

 از دیگر مزیت های مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل اینکه امنیت بالایی دارد، همواره مورد توجه بسیاری از خریداران بوده است.

 

از اینکه سایت تخصصی ما را دنبال می کنید از شما کمال تشکر را داریم.

برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید به قسمت درخواست فرم مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد مراجعه کرده و آن را پر کنید تا مشاوران ماهر و متخصص البرز ویلا با شما در تماس باشند.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس شهرکی، آقای تهرانی می باشند که می توانید با شماره تماس 09۱99658148 با این مشاور در ارتباط باشید.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک نمایید:

خرید ویلا نور


محدوده آدرس: امیر اباد
  • جستجو: 15038
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه