صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا دوبلکس جنگلی در جاده دریا

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در جاده دریا

477
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،700،000،000 تومان
۳۰٪نقد الباقی ۴ماهه بدون بهره
جستجو 15025
زمین
270 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
۱۳۹۸
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا دوبلکس جنگلی در جاده دریا

 با سلام و ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ چراغ خانه تان همیشه سبز.
امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس کلاسیک شهرکی در منطقه برند کلوده محمودآباد را بررسی و تجزیه و تحلیل نماییم؛ مشاورین و کارشناسان مجرب و حرفه ای البرز ویلا در کنار شما هستند تا در خرید ویلا در شمال شما را همراهی کنند. 

 

این ویلا در جاده دریا بنا شده است؛ به همین دلیل این ویلا به نوعی هم ساحلی و هم جنگلی ابلاغ می شود؛ اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، می توانید سایر ویلاهای ساحلی سایت (ویلاالبرز) را مشاهده نمایید.

 این ویلا همانطور که در ابتدا بیان شد، در روستای کلوده  شهرستان محمودآباد بنا شده است؛ محمودآباد  از شهرستان های مهم و بزرگ استان مازندران محسوب می شود؛ روستای کلوده از توابع بخش چمستان شهرستان محمودآباد است؛ این روستا طی ساخت و سازهایی که در سال های اخیر در آن انجام شده است، به یک منطقه برند و معتبر تبدیل شده است که توریست های زیادی از تمامی نقاط کشـور به این روستا سفر می کنند. 

 برای دیدن این روستای زیبا روی نقشه ،کلیک کنید.

این ویلای مدرن، درسال ۱۳۹۹ بنا شده است و کاملا نو ساز می باشد.
این کاخ ویلا، دارای 270متر زمین می باشد که 170متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلای لاکچری، دارای 4اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ دارای یک سالن بزرگ در طبقه همکف و همچنین طبقه فوقانی آن نیز دارای یک نشیمن با پنجره های بزرگ و ویوی بسیار عالی می باشد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.


این کاخ ویلا که به صورت دوبلکس طراحی شده است، جنگلی می باشد؛ از مزیت های خرید ویلا جنگلی، دسترسی آسان به جنگل را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.
کف این ویلا سرامیک می باشد و همچنین سقف بسیار زیبای آن، کناف کاری شده است.
چشم انداز زیبای ویلا به لطف تراسی که در آن تعبیه شده است، به سمت کوهستان و جنگلی می باشد.

 

شرایط فروش ویلا، به صورت اقساطی می شود؛ خرید ویلا اقساطی برای افرادی که توان پرداخت همه ی پول ویلا را ندارند بسیار مناسب می باشد.

 

 

مشخصات و امکانات ویلا دوبلکس سنددار جنگلی :

دوبلکس با تراس عالی ویو ابدی

270متر زمین

170متر بنا

3 خواب مستر

بسیار خوش ساخت

انباری

فضای سبز

سه کنتور آب و برق و گاز نصب

دسترسی اسان به جنگل وساحل

سند تک برگ

 

سروران گرامی؛ چنانچه شما قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلى، واقع در شهركى از مناطق خطه ى شمال کشور و همچنین خرید هر گونه ویلا زيبا و لوكس در مناطق بكر  و خوش آب و هواى  شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم پر تلاش املاک البرز آماده ىارائه ی خدمات به همه ی شما سروران گرانقدر می باشد. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان حرفه اى و كوشاى املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشاور اختصاصی این ویلا دوبلکس تازه ساخت، سرکار خانم کیان می باشد، که می توانید به صورت مستقیم، با شماره  ۰۹۱۱۹1913891  تماس حاصل فرمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید ویلا جنگلی در مازندران کلیک کنید.


محدوده آدرس: کیلومتر ۸ محمود اباد به آمل...کلوده

ویلاهای مشابه