صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا دوبلکس کلاسیک شهرکی در منطقه برند سعادت آباد

ویلا دوبلکس کلاسیک شهرکی در منطقه برند سعادت آباد

1357
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،970،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14684
زمین
210 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس کلاسیک شهرکی در منطقه برند سعادت آباد 

با سلام و ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ زندگیتون پر روزی.
امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس کلاسیک شهرکی در منطقه برند سعادت آباد نور را بررسی و تجزیه و تحلیل نماییم؛ مشاورین و کارشناسان مجرب و حرفه ای البرز ویلا در کنار شما هستند تا در خرید ویلا در شمال شما را همراهی کنند.
این ویلا همانطور که در ابتدا بیان شد، در روستای سعادت آباد شهرستان نور بنا شده است؛ نور از شهرستان های مهم و بزرگ استان مازندران محسوب می شود؛ روستای سعادت آباد از توابع بخش چمستان شهرستان نور است؛ این روستا طی ساخت و سازهایی که در سال های اخیر در آن انجام شده است، به یک منطقه برند و معتبر تبدیل شده است که توریست های زیادی از تمامی نقاط کشـور به این روستا سفر می کنند.
ویلا دوبلکس دارای ساختار ۲ طبقه ای مجزا از هم می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری در مقابل خرید ویلا نیم پیلوت و فلت می باشد؛ این نوع ویلا اغلب به صورت لاکچری و مدرن و با تمام تجهیزات ساخته می شود.
متراژ کل این ویلا، ۲۱۰ متر می باشد که ۲۲۰ متر آن را، زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.
تمامی انشعابات و  امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.
اگر علاقمند به طبیعت و جنگل هستید، ما به شما خرید ویلا جنگلی را پیشنهاد می کنیم؛ زیرا این نوع ویلا با قابلیت دسترسی آسان به جنگل بنا می شود.
ملک این ویلا، شهرکی می باشد؛ این نوع ویلا به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، دارای امنیت بالایی می باشد؛ اگر امنیت ویلا برایتان مهم است، خرید ویلا شهرکی برای شما بسیار مناسب است.
شرایط فروش ویلا، به صورت اقساطی می شود؛ خرید ویلا اقساطی برای افرادی که توان پرداخت همه ی پول ویلا را ندارند بسیار مناسب می باشد.
چشم انداز زیبای ویلا به لطف اختلاف سطح ۲ طبقه ای، به سمت کوهپایه و جنگل می باشد.
سند این ویلای لاکچری، تک برگ می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، می توانید سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.


اگر علاوه بر توضیحات فوق به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، کافیست به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین با مشاورین ما در ارتباط باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا دوبلکس مدرن سنددار، سرکار خانم یگانه می باشند که می توانید با شماره تماس 09198738017 با این مشاور در ارتباط باشید.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک نمایید:

خرید ویلا لاکچری


محدوده آدرس: سعادت اباد
  • جستجو: 14684
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه