صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا باغ لاکچری در آهودشت نور

خرید ویلا باغ لاکچری در آهودشت نور

1208
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14655
زمین
230 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری در آهودشت نور

همراهان گرامی و هموطنان عزیز و ارجمند، سلام؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ در روز های کرونایی لطفا وقتی از خانه خارج می شوید، حتما ماسک بزنید تا جلوی این بیماری گرفته شود.
امروز قصد معرفی یک دستگاه ویلا باغ لاکچری در آهودشت نور را به شما عزیزان داریم؛ پس لطفا با نگاه گرمتون ما را همراهی کنید.
خرید ویلا باغ برای افرادی که علاقه زیادی به باغبانی دارند، بسیار مناسب می باشد؛ زیرا ویلا باغ این امکان را برای شما فراهم می کند که در باغچه یا باغی که در کنار ویلای خود دارید، انواع گل و گیاه را پرورش دهید و از این کار نهایت لذت را ببرید.
ساختار این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ این نوع ویلا دارای طراحی داخلی و خارجی زیبا می باشد؛ ویلا نیم پیلوت به دلیل اختلاف سطح کمی که دارد، دارای پارکینگ مسقف و انباری می باشد؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل قیمت مناسب تری که در مقابل ویلای دوبلکس و تریبلکس دارد، محبوبیت فراوانی دارد.
متراژ کل زمین این ویلا 230 متر می باشد که 120 متر ان را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ اتاق خواب های آن 2 عدد می باشد که، مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی است.
انشعابات و اتصالات آب و برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.
شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد،‌ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.
دیگر امتیاز مهم این ویلا شهرکی بودن آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی یا سرایداری 24 ساعته، دارای امنیت زیادی می باشد؛ به همین دلیل این نوع ویلا محبوبیت زیادی در بین خریداران ویلا دارد.
چشم انداز زیبای این ویلا نیم پلوت، رو به کوهپایه و جنگل می باشد.
مهم ترین ویژگی این ویلا سنددار بودن آن می باشد؛ امروزه بیشتر مشتریان به دنبال خرید ویلا سنددار هستند تا از خرید خود مطمئن باشند.

نمای زیبا و شیک این ویلای سنددار، سنگی می باشد؛ نمای سنگ به دلیل زیبایی و همچنین مقاومت بالایی که در برابر تغییرات هوا دارد، امروزه طرفداران زیادی دارد.
از سایر امکانات این ویلا می توان به کابینت و درب ورود ضد سرقت ویلا، اشاره داشت.


چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، مشاوران متخصص و حرفه ای ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

برای دریافت مشاوره رایگان، شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید و یا نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام کنید؛ همچنین می توانید با شماره تماس کارشناس و مشاور تخصصی این آگهی در ارتباط باشید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا باغ لاکچری، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس 091۹۷۰۷۴۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.

خانم توکلی۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳


محدوده آدرس: آهودشت
  • جستجو: 14655
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه