صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس جنگلی استخر دار در آمل

خرید ویلا دوبلکس جنگلی استخر دار در آمل

1188
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
3،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14654
زمین
420 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس جنگلی استخر دار در آمل

همراهان مهربان البرز ویلا و هموطنان عزیز و ارجمند، سلام و عرض ادب؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی استخردار را که در حومه ی آمل بنا شده است، معرفی نماییم.
شهرستان آمل از بزرگترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود که راه اتصال استان مازندران با پایتخت کشور می باشد؛ خرید ویلا آمل، به همین دلیل، حائز اهمیت زیادی است؛ این شهر دارای روستاهای جنگلی و کوهپایه ای زیادی می باشد؛ برای همین است که این شهر ویلاهای روستایی و جنگلی زیادی دارد.
ویلایی که امروز آن را به شما معرفی می کنیم، از همین نوع ویلا، یعنی ویلای جنگلی می باشد؛ چنانچه علاقمند به منابع طبیعی و طبیعت بکر و دست نخورده شمال هستید، خرید ویلا جنگلی به شما توصیه می شود.
این ویلا شهرکی بوده و دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل وجود نگهبانی دائمی مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد.
متراژ کل این ویلای شهرکی جنگلی، ۴۲۰ متر می باشد که 350 متر آن را، زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلای لاکچری سنددار، دارای 4 اتاق خواب می باشد؛ این اتاق ها مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.
انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد و می توانید از آن ها بهره ببرید.
از ویژگی های مهم این ویلا، دارا بودن پروانه ساخت و سند عرصه و عیان می باشد که شما را از خرید خود مطمئن می سازد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی کلیک نمایید تا سایر ویلاهای سند دار سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.
از ویژگی دیگر این ویلا، استخردار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا استخردار در شمال کشور، امروزه پیشرفت بسیار زیادی کرده است.
طراحی این ویلا که به صورت دوبلکس است، به لطف اختلاف سطح ۲ طبقه ای و تراس، دارای چشم انداز زیبا و دیدنی به سمت کوهستان و جنگل می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر کلیک نمایید.
درب ورودی ویلا ضدسرقت می باشد.
همچنین آشپزخانه آن نیز به کابینت های زیبا و مرغوب مجهز شده است.
دکوراسیون داخلی این ویلای لاکچری دوبلکس، بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد.

نمای بسیار زیبا و دیدنی این ویلا، از سنگ می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.


از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان کمال تشکر را داریم؛ برای دریافت مشاوره رایگان کافیست با کارشناسان حرفه ای و متخصص البرز ویلا در ارتباط باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی استخردار، آقای البرز می باشند که می توانید با شماره تماس 09199658133 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: حومه آمل
  • جستجو: 14654
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه