صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی شهرکی در نور

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی شهرکی در نور

1143
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،250،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14652
زمین
310 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی شهرکی در نور

با سلام و احترام خدمت همراهان محترم سایت البرز ویلا؛ امیدوارم در سلامت کامل به سر ببرید؛ لبتون خندون باشد و جیبتون پر پول.
امروز در این آگهی قصد داریم یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی در نور را به شما مهربانان معرفی نماییم؛ پس اگر قصد خرید ولا نیم پیلوت را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.
شهرستان نور از شهرستان های قدیمی استان مازندارن است؛ نور به دلیل دارا بودن جنگل های متعدد و همچنین پارک های جنگلی، شهرت زیادی دارد؛ البته ناگفته نماند که این شهر دارای سواحل زیبای دریای خزر نیز می باشد؛ آمل، محمودآباد و نوشهر از شهرستان های همسایه نور می باشند. این ویلای نیم پیلوت، در روستای بنفشه ده شهرستان نور بنا شده است؛ این روستا که از توابع بخش چمستان شهرستان نور محسوب می شود، در جاده آمل به چمستان قرار دارد.

این ویلا همانطور که گفته شد، به صورت نیم پیلوت طراحی شده است؛ ساختار این نوع ویلا به گونه ای است که اتاق خواب یا اتاق خواب ها با اختلاف سطح از اتاق نشیمن ساخته می شوند؛ همین اختلاف سطح موجب می شود که این ویلا دارای پارکینگ مسقف و در بیشتر اوقات از داشتن انباری نیز بهره ببرند.

مساحت کل زمین این ویلای نیم پیلوت جنگلی, 310 متر می باشد که 150 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ سه اتاق خوابی که در آن تعبیه شده است؛ مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده استفاده می باشد.
این دستگاه ویلای جنگلی، به صورت مبله و با تمامی تجهیزات داخلی به فروش می رسد؛ اگر شما هم از آن دسته خریداران هستید که قصد خرید ویلا مبله را دارند، این ویلا گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد.
شرایط فروش نقد و اقساطی این ویلا،‌ این امکان را برای شما فراهم می کند تا با سرمایه کم، صاحب ویلا شوید.
چنانچه قصد خرید ویلا اقساطی را دارید میتوانید سایر ویلا های سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.
این ویلای مبله جنگلی در شهرک بنا شده است؛ خرید ویلا شهرکی امنیت زیادی دارد؛ زیرا اغلب شهرک ها دارای نگهبانی 24 ساعته می باشند که از آن حفاظت می کنند؛ همچنین این نوع ویلا در یک منطقه مشخص شده قرار دارند؛ پس اگر شما هم فقط روز های خاصی به ویلای خود می روید و ساکن شهر های دور هستید این نوع ویلا برای شما مناسب است.
چشم انداز ویلا بسیار زیبا و رو به جنگل های سرسبز می باشد.
از سایر امکانات این ویلا می توان به انباری داخل حیاط، درب ورودی ضد سرقت اشاره کرد.

 

برای دریافت مشاوره میتوانید با کارشناس اختصاصی این ویلا در ارتباط باشید همچنین می توانید با پر کردن درخواست مشاوره رایگان، منتظر پاسخ مشاوران حرفه ای ما باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی، آقای البرز می باشند که می توانید با شماره تماس 09199658133 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: بنفشه ده
  • جستجو: 14652
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه