صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا نیم پیلوت شهرکی امیر اباد

ویلا نیم پیلوت شهرکی امیر اباد

1201
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،200،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14651
زمین
200 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در امیرآباد نور

با سلام و ادب و احترام خدمت همراهان محترم سایت البرز ویلا امیدوارم تو این روزهای گرم پاییزی در کنار کانون گرم خانواده بهتون خوش بگذره؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز در این آگهی قصد داریم تا به شما عزیزان، یک دستگاه ویلای نیم پیلوت شهرکی در روستای برند امیر آباد را معرفی نماییم.
شهرستان نور از شهرهای معروف و بزرگ استان مازندران محسوب می شود؛ این شهرستان که با دریا و ساحل مجاورت دارد سالانه میزبان مسافران زیادی می باشد؛ البته علاوه بر دریا، جنگل های زیبا و وسیعی نیز دارد.

اما بپردازیم به روستای امیرآباد نور؛ روستای امیرآباد از روستای توابع بخش چمستان شهرستان نور محسوب می شود؛ به دلیل ساخت و سازهای زیادی که در این منطقه شکل گرفته است، این روستا به یک منطقه برند با شهرک های مدرن و معتبر، تبدیل شده است.
آیا علاقمند به مشاهده و خرید ویلا نور هستید؟ کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای این شهرستان را نیز مشاهده نمایید.
اول از همه بپردازیم به مهمترین ویژگی این ویلا، یعنی سند تک برگ؛ این ویلا دارای سند عرصه و اعیان می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید ، می توانید سایر ویلاهای سایت را مشاهده نمایید.
این ویلا که به صورت نیم پیلوت طراحی شده است، دارای ۲۰۰ متر زمین می باشد که ۱۱۰ متر آن زیر بنای ویلا تشکیل داده است.
تمامی انشعابات آب، برق و گاز این ویلا نصب است.
تعداد اتاق خواب های این ویلا، ۲ عدد می باشد که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.
پوشش کف این ویلای نوساز که در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، پارکت می باشد؛ همچنین نمای زیبای این ویلا، از سنگ می باشد؛ چنانچه علاقمند به خرید ویلا نماسنگ بودید، می توانید سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.
از مزیت های دیگر این ویلا، می توان به شومینه که در داخل ویلا تعبیه شده است، اشاره کرد؛ همچنین ناگفته نماند که این ویلا به دلیل ساختار نیم پیلوت، دارای پارکینگ مسقف نیز می باشد.
چشم انداز زیبا و دیدنی این ویلا به لطف تراسی که در آن تعبیه شده است، رو به کوهستان و جنگل می باشد.
نوع ملک این ویلا ، جنگلی و شهرکی است؛ مزیت خرید ویلا شهرکی، دارا بودن امنیت زیاد به واسطه وجود نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد؛ اما مزیت خرید ویلا جنگلی، دسترسی آسان به جنگل و برخورداری از آرامش بی نظیر جنگل است.
اگر نمی توانید کل پول خرید این ویلا را یکجا بپردازید، نگران چیزی نباشید؛ زیرا این ویلا دارای شریط پرداخت نقد و اقساطی می باشد.

 

از اینکه برای خرید ویلا در شمال، البرز ویلا را برگزیدید بسیار خوشحال هستیم؛ امیدواریم که بتوانیم میزبان خوبی برای شما عزیزان باشیم.
برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم در خواست مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ تخصص کارشناسان ما باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای نیم پیلوت سنددار، سرکار خانم یکتامی باشند که می توانید با شماره تماس 09199658133 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: امیر اباد
  • جستجو: 14651
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه