صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس کلاسیک سنددار در آهودشت نور

خرید ویلا دوبلکس کلاسیک سنددار در آهودشت نور

1055
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،750،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14591
زمین
300 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس کلاسیک سنددار در آهودشت نور

با سلام و خدا قوت خدمت همه ی هموطنان عزیز و گرانقدر، امیدوارم روزهای خوبی رو پشت سر گذاشته باشید و روزهای عالی در انتظارتون باشه؛ لبتون خندون جیبتون پرپول.

امروز در این آگهی قصد داریم یک دستگاه ویلای دوبلکس کلاسیک را به شما معرفی کنیم؛ پیشنهاد می کنم تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.
ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم، در شهرستان نور و در روستای آهودشت که از توابع این شهر محسوب می شود، بنا شده است؛ شهرستان نور طی سال های گذشته به دلیل جذب توریست، پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است؛ این شهرستان به دلیل مجاورت با دریای خزر، محبوبیت و مشهوریت زیادی دارد؛ اما این تنها ویژگی این شهرستان نیست؛ زیرا این شهر علاوه بر ساحل، دارای جنگل و پارک های جنگلی متعددی نیز می باشد؛ پس می توان نتیجه گرفت که این شهر دارای ویلاهای ساحلی و جنگلی زیادی است؛ ویلایی که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت، جنگلی می باشد.
این ویلا دارای پروانه ساخت و همچنین سند تک برگ می باشد، اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، می توانید سایر ویلاهای سایت حرفه ای و تخصصی البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.
متراژ کل زمین این ویلا ۳۰۰ متر می باشد که ۱۵۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است ۳ اتاق خوابی که در این ویلا سنددار تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.
تمامی انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز ویلا نصب می باشد.

این ویلای نوساز که در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، از شرایط فروش نقد و اقساطی برخوردار است؛ چنانچه علاقمند به مشاهده و خرید ویلا از دم قسط هستید، کافیست روی نوشته رنگی کلیک نمایید.
این ویلای سنددار به صورت دوبلکس طراحی شده است؛ ویلای دوبلکس در دو طبقه مجزا از هم طراحی می شود که توسط پله هایی که در داخل ویلا قرار دارد به یکدیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس از آنجایی که نیازمند توان مالی بالایی می باشد، همه ی افراد و اقشار جامعه توان خرید آن را ندارند؛ البته نا گفته نماند که این نوع ویلا اغلب با تمام امکانات و مدرن ساخته می شوند.
این ویلای دوبلکس، دارای تراس همراه با چشم انداز جنگل و کوهستان می باشد.
این ویلا مجهز به استخر می باشد؛ خرید ویلا استخردار امروز، محبوبیت فراوانی در بین خریداران ویلا دارد؛ همچنین خریداران علاوه بر اسکان در ویلای شخصی خود و لذت بردن از آن، از استخری که در آن قرار داده شده است نهایت استفاده را می برد.
آشپزخانه ویلا هم دارای کابینت مرغوب و زیبا می باشد.
نوع ملک این ویلا، شهرکی می باشد، ویلاهای شهرکی دارای امنیت زیادی می باشند، زیرا این نوع ویلا علاوه بر محصور بودن در یک منطقه خاص، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته نیز می باشد.


از نگاه گرمتون سپاسگذاریم؛ مشاورین حرفه ای و متخصص البرز ویلا آماده راهنمایی و مشاوره به شما عزیزان در زمینه خرید ویلا در شمال می باشند؛ جهت اطللاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کرده و یا با تلفن تماس کارشناسی آن ویلا در ارتباط باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس کلاسیک، سرکار خانم کیان می باشند که می توانید با شماره تماس 09۱۱۹۱۹۳۸۹۱ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 14591
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه