صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت سنددار جنگلی

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار جنگلی

1239
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14580
زمین
230 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار جنگلی

هم وطنان عزیز، همراهان مهربان سایت تخصصی البرز ویلا، سلام؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.
امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی را که در منطقه آهودشت بنا شده است را بررسی و تجزیه و تحلیل کنیم؛ پس با ما همراه باشید.
آهودشت از روستاهای توابع بخش چمستان شهرستان نور محسوب می شود؛ این روستا در جاده آمل به چمستان قرار دارد؛ آهودشت به دلیل مجاورت با جنگل و جنگلی بودن منطقه، هرساله میزبان مسافران زیادی از اقسا نقاط کشور بوده است؛ به همین دلیل، ویلاهای جنگلی زیادی در این روستا ساخته شده است؛ چنانچه قصد خرید ویلا نور را دارید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای سایت البرز ویلا دیدن فرمایید.
این ویلا به صورت نیم پیلوت بنا شده است؛ در طراحی این ویلا اتاق خواب یا اتاق خواب ها با سطح چند پله ای با سطح اتاق نشیمن ساخته می شود؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل قیمت مناسبی که در مقابل ویلاهای دیگر دارد، محبوبیت فراوانی دارد؛ همچنین طراحی داخلی این ویلا بسیار زیبا می باشد.
این ویلا که در سال ۱۳۹۹ بنا شده و نوساز می باشد، دارای ۲۳۰ متر زمین است که ۱۲۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ همچنین انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.
این ویلای نیم پیلوت جنگلی، ۲ اتاق خواب دارد که مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.
شرایط فروش ویلا، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، می توانید ویلاهای دیگر سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.
همچنین این علاوه بر شرایط فروش اقساطی قابل معاوضه هم می باشد؛ اگر شما قصد معاوضه اموال خود را با ویلا دارید، این ویلای جنگلی نیم پیلوت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
از دیگر مزیت این ویلا، نوع ملک آن می باشد که شهرکی است؛ این نوع ملک به دلیل وجود نگهبانی ۲۴ ساعته، امنیت زیادی دارد؛ خرید ویلا شهرکی به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.
چشم انداز آن، رو به جنگل می باشد.
اگر شما هم به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، این ویلا گزینه خوبی برای شما می باشد؛ زیرا این ویلای نیم پیلوت شهرکی، دارای سند تک برگ می باشد.


از همراهی گرم و صمیمانه شما بزرگواران نهایت تشکر را داریم

چنانچه به اطللاعات بیشتری نیاز داشتید، می توانید فرم درخواست مشاوره را پر کنید یا با پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید تا مشاوران ما شما را در امر خرید ویلا در شمال، همراهی کنند.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا نیم پیلوت، سرکار خانم یگانه می باشند که می توانید با شماره تماس 09198738017 با این مشاور در ارتباط باشید.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک نمایید:

خرید ویلا جنگلی

خرید ویلا فلت


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 14580
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه