صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ شهرکی در جاده دریا

خرید ویلا باغ شهرکی در جاده دریا

1073
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،350،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14572
زمین
385 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ شهرکی در جاده دریا

همراهان پرشور سایت تخصصی و حرفه ای البرز ویلا سلام؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ ایام به کام.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلا باغ در جاده کلوده که به جاده دریا نیز معروف است را به شما سروران گرامی معرفی کنیم؛ اگر علاقمند به خرید ویلا باغ هستید، می توانید سایر ویلا باغ های سایت را مشاهده و بررسی نمایید.

خرید ویلا باغ، برای افرادی که علاقمند به طبیعت و پرورش گل و گیاهان هستند، بهترین گزینه می باشد؛ زیرا شما با خرید یک دستگاه ویلا باغ، هم می توانید از ویلای شخصی خود استفاده کرده و هم از داشتن باغ یا باغچه زیبا نهایت لذت را ببرید؛ زیرا این امکان برای شما فراهم می شود که در باغ خود، انواع گیاهان دلخواهتان را کاشته و آن را پرورش دهید.

این ویلا به دلیل قرارگیری در جاده معروف دریا شهر محمود آباد هم به دریای زیبای خزر و هم به جنگل های سرسبز شمال دسترسی دارد.
چنانچه قصد خرید ویلا محمودآباد را داشتید، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهایی که در شهر محمود آباد بنا شده است را، مشاهده نمایید.

خرید ویلا جنگلی، امروزه در استان مازندران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

متراژ کل زمین این ویلای ساحلی 385 متر می باشد که 170 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ دارای ۳ اتاق خواب مستر همراه با سرویس بهداشتی ایرانی وفرنگی می باشد ؛ تمامی انشعابات و امتیازات آن نیز متصل است.

این ویلا دارای پروانه ساخت، پایان کار و همچنین سند تک برگ می باشد؛ همه ی مشتریان قصد دارند که خرید مطمئنی داشته باشند و به همین دلیل به فکر خرید ویلا سنددار هستند تا از مشکلات احتمالی دور بمانند.

چشم انداز این ویلا باغ شهرکی سنددار، به سوی جنگل های سرسبز و وسیع شمال کشور می باشد.

امنیت این ویلا به دلیل شهرکی بودن، وجود دوربین مداربسته و همچنین درب ورودی ضد سرقت در درجه بالایی قرار دارد چنانچه قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، ما به شما این ویلا باغ را پیشنهاد می کنیم.

در نمای این ویلا، از سنگ و سنگ آنتیک استفاده شده است که زیبایی خاصی دارد.

در باغ این ویلا، درخت انواع مرکبات و سیاه ریشه وجود دارد.

از سایر امکانات این ویلای دوبلکس، می توان به پکیج دیواری آن اشاره کرد.

نا گفته نماند شرایط فروش این ویلای دوبلکس شهرکی، نقد و اقساط می باشد؛ همچنین اگر قصد خرید ویلا از دم قصد را دارید، کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، فرم درخواست مشاوره که در هر آگهی تعبیه شده است را پر کنید تا از مشاوره رایگان ما، بهره مند شوید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا باغ، آقای شادمهرمی باشند که می توانید با شماره تماس 09199799405 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: جاده کلوده
  • جستجو: 14572
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه