صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا باغ فلت کلاسیک در سعادت آباد نور

فروش ویلا باغ فلت کلاسیک در سعادت آباد نور

1287
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
5،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13352
زمین
600 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا باغ فلت کلاسیک در سعادت آباد نور

 با سلام و عرض ادب خدمت هم وطنان عزیز و گرامی؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز با شما هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ فلت کلاسیک در سعادت آباد نور را به شما همراهان محترم سایت رویال ویلا معرفی کنیم؛ مشاورین املاک البرز ویلا همراه شما در زمینه خرید ویلا در شمال هستند.

روستای سعادت آباد که از توابع بخش چمستان شهرستان نور می باشد، طی سال های اخیر تغییرات زیادی داشته است؛ این تغییرات به دلیل ساخت و ساز ویلا در این روستا به وجود آمده است؛ ساخت و ساز ویلا و ایجاد شهرک های ویلایی برند، موجب تغیر شکل روستا شده است؛ از روستاهای اطراف سعادت آباد، می توان به کچلده و ایرکا اشاره کرد.

اگر علاقمند به دیدن موقعیت مکانی دقیق روستای سعادت آباد نور هستید، کافیست اینجا کلیک کنید.

 امروزه بیشتر مسافرانی که به شمال کشور و به ویژه استان مازندران سفر می کنند، اغلب دوست دارند صاحب ویلای شخصی خود باشند تا بتوانند در هر ماه از سال به شمال کشور سفر کنند؛ اما داشتن ویلایی با مساحت زمین زیاد، آرزوی خیلی از خریداران می باشد؛ به همین دلیل ما امروز به شما یک ویلا باغ با وسعت زمین زیاد معرفی خواهیم کرد؛ پس در ادامه مارا همراهی کنید.

 این ویلا باغ دارای 600 متر زمین می باشد که 250 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلای کلاسیک تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشد؛ همچنین تمامی امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده استفاده می باشد.

سیستم گرمایشی این ویلا، به صورت گرمایش از کف می باشد.

این ویلا باغ که شهرکی نیز می باشد، دارای امنیت زیادی به واسطه همین شهرکی بودن، می باشد؛ هدف بیشتر مشتریان از خرید ویلا شهرکی، بهره مندی از همین امنیت زیاد آن می باشد.

 از قابلیت های این ویلای شهرکی، استخردار بودن آن می باشد؛ مشتریانی که به دنبال خرید ویلا استخردار هستند، می توانند سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایند؛ البته ناگفته نماند این ویلا علاوه بر استخر، دارای سونا و جکوزی نیز می باشد.

شرایط فروش ویلا، به صورت نقد و اقساط می باشد؛ سند ویلا تک برگ بوده و شما را از خرید خود، مطمئن می سازد؛ امروزه اولویت اصلی اکثر مشتریان، خرید ویلا سنددار است.

 از سایر امکانات این ویلای کلاسیک، می توان به درب ریموت دار، آلاچیق، شومینه کابینت و درب ضد ورودی سرقت اشاره کرد.

ساختار این ویلا، به صورت فلت یا هم کف می باشد؛ خرید ویلا فلت به دلیل قیمت مناسب تر در مقابل سایر ویلاها، همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان بوده است.

  نمای فوق العاده زیبای سنگی ویلا، در کنار باغچه کاری مهندسی شده و فضا سازی بسیار جذاب، جلوه شیک و مدرنی به ویلا بخشیده است.

مشاورین حرفه ای و کارشناسان مجرب البرز ویلا، آماده خدمت به هم وطنان گرامی در عرضه خرید ویلا می باشند.

برای دریافت راهنمایی، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کنید و منتظر جواب کارشناسان ما باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس 09119217892 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: سعادت اباد
  • جستجو: 13352
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه