صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا فلت جنگلی

خرید ویلا فلت جنگلی

1226
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
750،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13342
زمین
140 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت جنگلی

با سلام و ادب و احترام به همه ی البرز ویلایی های عزیز؛ از اینکه همیشه البرز ویلا را حمایت می کنید از شما کمال تشکر را داریم و خدا را شاکریم که توانسته ایم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کنیم.
امروزه با گسترش اطلاعات و ارتباطات، افراد زیادی به سرمایه گذاری در بورس روی آوردند؛ اما با توجه به مشکلات اقتصادی که کشور عزیزمان ایران درگیر با آن است، این سرمایه گذاری ممکن است نه تنها سود آور نباشد، بلکه ممکن است ضرر جبران نا پذیری را متحمل شوید؛ به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم تا به فکر سرمایه گذاری مطمئن و سود آور دیگر باشید.

اگر به قیمت کالاها و یا خدمات توجه کنید، به این قضیه پی خواهید برد که قیمت ها همواره رو به افزایش بوده است؛ املاکی که در شمال کشور، به ویژه در استان مازندران وجود دارد، افزایش بسیار زیادی داشته است؛ پس شخصی که به دنبال کسب درآمد زیاد است، به فکر سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا می افتد تا یک سرمایه گذاری سودآور و کم خطری انجام دهند.
ویلایی که امروز آن را به شما معرفی خواهیم کرد، دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و گزینه خوبی برای شروع سرمایه گذاری شما می باشد.
این ویلای فلت جنگلی که در کیاسر بنا شده است، دارای ۱۴۰متر زمین می باشد که ۸۰ متر آن را بنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلای فلت دارای ۲ اتاق خواب می باشد که یکی از آنها مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.
روستای کیاسر از توابع بخش چمستان شهرستان نور می باشد؛ اگر علاقمند به دیدن موقعیت مکانی دقیق این روستا هستید، اینجا کلیک کنید.
اگر به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، این ویلای ارزان را از دست ندهید.
این ویلا که جنگلی می باشد، در یک شهرک بنا شده است؛ خرید ویلا جنگلی به شما آرامش بی نظیری خواهد بخشید؛ همچنین نهایت لذت را از طبیعت زیبای شمال کشور خواهید برد.
این ویلای جنگلی فلت که در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، دارای چشم انداز زیبا و چشم نواز جنگل و کوهستان می باشد.
تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.
خرید ویلا فلت به دلیل قیمت کمی که دارد همواره مورد توجه خریداران ویلا بوده است؛ این ویلا فلت علاوه بر قیمت مناسب ، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی نیز می باشد.
از شاخص ترین ویژگی های این ویلای شهرکی، سنددار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا سنددار امروزه دغدغه بسیاری از مشتریان ویلا می باشد.
ِهمچنین این ویلا دارای درب ورودی ضد سرقت و کابینت می باشد.
اگر شما نیز به دنبال سرمایه گذاری هستید، ویلایی که در این آگهی به شما معرفی شد، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد؛ همچنین شما می توانید سایر ویلاهای سایت را در بخش خرید ویلا مشاهده نمایید.
مشاورین املاک البرز ویلا همراه شما در زمینه خرید ویلا در شمال هستند تا بهترین ها را انتخاب کنید.

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا فلت جنگلی، سرکار خانم کیان می باشند که می توانید با شماره تماس 09119193891 با این مشاور در ارتباط باشید.

 

سپاس از همراهی دل گرم کننده شما عزیزان.

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید:
خرید ویلا نور

خرید ویلا چمستان

خرید ویلا شهرکی


محدوده آدرس: کیابسر
  • جستجو: 13342
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه