صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در آمل

924
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
850،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13340
زمین
220 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در آمل

 با عرض سلام و خدا قوت خدمت همراهان عزیز و دوست داشتنی البرز ویلا؛ امیدواریم روزهای خوبی رو سپری کرده باشید و حال دلتون خوب باشه.

امروز قصد معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی در روستای سائیچ محله را به شما هم وطنان گرامی داریم؛ پس ما را در ادامه این آگهی همراهی کنید.

همانطور که گفته شد، این ویلای جنگلی ارزان، در روستای سائیج محله بنا شده است؛ سائیج محله در جاده آمل به چمستان قرار دارد؛ این روستا که در دهستان پایین خیابان لیتکوه قرار دارد، از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل محسوب می شود.

اگر مایل به دیدن موقعیت مکانی دقیق این روستا هستید، کافیست اینجا کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلا، 220 متر می باشد که 120 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ این ویلا دارای 3 اتاق خواب مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی امتیازات و انشعابات ویلا متصل و آماده استفاده می باشد.

یکی از مزیت های مهم و قابل توجع این ویلای جنگلی، قیمت مناسب و ارزان آن می باشد؛ زیرا امروزه به دلایل اقتصادی، قیمت املاک، به طرز چشمگیری افزایش یافته است؛ به همین دلیل خرید ویلا ارزان برای خیلی از مشتری ها، دور از ذهن می باشد.

چنانچه قصد خرید ویلا زیر 1 میلیارد تومان را دارید، می توانید سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید.

علاوه بر قیمت مناسبی که این ویلای نیم پیلوت نسبت به سایر ویلاها دارد، شرایط فروش نقد و اقساط آن، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند.

 ویلا نیم پیلوت، دارای ساختار 2 طبقه ای می باشد که اتاق های خواب آن، با اختلاف سطح از اتاق نشیمن و آشپزخانه ساخته می شود؛ خرید ویلا نیم پیلوت، امروزه نیازمند صرف هزینه کمتر نسبت به ویلاهای دوبلکس و تریبلکس می باشد و البته ناگفته نماند که این نوع ویلا در مقایسه با ویلای فلت، کمی گران تر می باشد.

از مهم ترین شاخص های این ویلای شهرکی نیم پیلوت، سند تک برگ آن می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلای نیم پیلوت در سال 1398 بنا گردیده است؛ پوشش کف ویلا از سرامیک می باشد؛ همچنین آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت می باشد.

خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن امنیت بالا، امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ دلیل امنیت زیاد این نوع ویلا، حظور نگهبانی و سرایداری در ورودی شهرک می باشد.

 چشم انداز زیبا و دلنشین این ویلای نیم پیلوت شهرکی، رو به کوهستان و جنگل می باشد.

 

 مشاورین املاک البرز ویلا با سال ها سابقه و تجربه در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد؛ چنانچه مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال بودید، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ تخصصی مشاورین ما باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا نیم پیلوت جنگلی، سرکار خانم کیان می باشند که می توانید با شماره تماس 09119193891 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: ساییج محله
  • جستجو: 13340
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه