صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا باغ در آمل

خرید ویلا باغ در آمل

914
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13339
زمین
200 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ در آمل

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت هموطنان گرامی، امیدوارم ایام به کامتون بوده باشه؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز قصد معرفی یک دستگاه ویلا باغ در محدوده اکسین آمل را به شما عزیزان دارم؛ پس در ادامه با تیم حرفه ای البرز ویلا همراه باشید.

آمل یکی از شهرهای استان مازندران محسوب می شود که به دلیل قرارگیری بین استان مازندران و پایتخت ایران، استان تهران، جایگاه مهمی در استان دارد؛ این شهر به دلیل دارا بودن جنگل های متعدد وسیع و زیبا، ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای داده است؛ چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، می توانید سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

این ویلای جنگلی دارای 200 متر زمین است که 120 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق این دستگاه ویلا مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

انشعابات و اتصالات آب، برق و گاز این ویلای نوساز که در سال 1399 بنا شده است، متصل و آماده استفاده می باشد.

چشم انداز زیبای این ویلا باغ، رو به کوهستان و جنگل می باشد.

طراحی ویلا نیم پیلوت به گونه ای که از کمترین فضای ممکن بتوان نهایت استفاده را برد؛ در این نوع ویلا، اتاق خواب ها با اختلاف سطح از اتاق نشیمن ساخته می شود؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل قیمت مناسبی که دارد، دارای محبوبیت زیادی می باشد؛ از مزیت های مهم این نوع ویلا، داشتن پارکینگ مسقف و انباری می باشد.

اموزه به دلیل مشکلات اقتصادی، قیمت ویلاها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است؛ اما ویلایی که امروز به شما معرفی کرده ایم، دارای قیمت مناسبی در مقابل سایر ویلاها می باشد؛ این ویلی نیم پیلوت علاوه بر قیمت مناسب، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی می باشد.

در حیاط زیبای این ویلا، آلاچیق و آبنما تعبیه شده است و همچنین دارای باغچه کاری مهندسی شده، می باشد.

این ویلا باغ که در یک شهرک بنا شده است، امنیت زیادی دارد؛ دلیل اصلی مشتریانی که این نوع ویلا را انتخاب می کنند، همین امنیت بالای آن می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای شهرکی سایت را نیز مشاهده کنید.

سند این ویلای شهرکی نیم پیلوت، تک برگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار به دلیل اینکه مشتری را از خرید خود مطمئن می سازد، مد نظر اغلب خریداران ویلا، می باشد.

از سایر امکانات این ویلا، می توان به درب ضد سرقت ویلا و همچنین کابینت کاری آشپزخانه اشاره کرد.

 

مشاورین حرفه ای و متخصص البرز ویلا، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما مشتریان گرامی می باشد؛ برای دریافت مشاوره را پر کنید و منتظر پاسخ مشاورین ما باشید، همچنین اگر به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

از اینکه در زمینه خرید ویلا در شمال ما را برگزیدید، کمال تشکر را داریم.

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا باغ در آمل، آقای شادمهرمی باشند که می توانید با شماره تماس 09199799405 با این مشاور در ارتباط باشید. 

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید: 

خرید ویلا آمل


محدوده آدرس: محدوده اکسین
  • جستجو: 13339
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه