صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا دوبلکس نزدیک دریاچه در فولاد کلا

ویلا دوبلکس نزدیک دریاچه در فولاد کلا

625
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13336
زمین
200 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس نزدیک دریاچه در فولاد کلا

سلام و عرض ادب و احترام خدمت هموطنان و همراهان محترم سایت مشاورین املاک البرز؛ از اینکه تیم ما همراهی می کنید، .کمال تشکر را داریم.

امروز به شما یک دستگاه ویلای دوبلکس نزدیک دریاچه در روستای فولادکلا را معرفی خواهیم کرد؛ چنانچه قصد خرید ویلا در شمال را دارید، تیم حرفه ای و متخصص البرز در خدمت شما عزیزان می باشد.
روستای فولاد کلا که از بخش چمستان شهرستان نور محسوب می شود، در جاده آمل به  چمستان قرار دارد؛ این روستا که طی سال های گذشته به دلیل ساخت و ساز ویلا، به شهرت زیادی رسیده است، میزبان مسافران زیادی از همه ی نقاط کشور می باشد؛شهرت این روستا به دلیل داشتن دریاچه و جنگل است؛ اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید، می توانید سایر ویلاهای سایت البرز را مشاهده نمایید.
این ویلای جنگلی، دارای ۲۰۰ متر زمین و همچنین ۲۲۰ متر زیر بنا می باشد؛ ۳ اتاق خواب این ویلا، مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین اتاق خواب ها دارای کمد دیواری می باشند؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده استفاده است.
دلیل قرار گیری این ویلا در بین ویلاهای جنگلی، مجاورت روستای فولادکلا با جنگل می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.
شرایط فروش این ویلا، به صورت نقد و اقساط می باشد، به دنبال خرید ویلا از دم قسط هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای اقساطی را مشاهده نمایید.
طراحی این ویلای جنگلی که در سال ۱۳۹۹ بنا گردیده است، به صورت دوبلکس می باشد؛ در این نوع ویلا، ۲ طبقه مجزا از هم ساخته می شوند که با استفاده از پله هایی که در داخل ویلا تعبیه است به یکدیگر متصل می شوند، خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری نسبت به سایر ویلاها می باشد.
این ویلای دوبلکس جنگلی، تنها ۳۰۰ متر با دریاچه روستای فولادکلا فاصله دارد؛ شما می توانید با رفتن در کنار دریاچه، از زیبایی هر چه تمام تر دریاچه و جنگل لذت ببرید.
سند تک برگ ویلا، شما را از خرید خود مطمئن می سازد؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا سنددار هستید، می توانید سایر ویلاهای سایت مشاورین املاک البرز را مشاهده کنید.
چشم انداز این ویلای سنددار شهرکی، رو به جنگل می باشد.
آشپزخانه ویلا دارای کابینت می باشد و امنیت ویلا، به واسطه شهرکی بودن ویلا و توسط نگهبانی آن تامین می شود و علاوه بر آن، درب ورودی ویلا نیز ضد سرقت می باشد.

اگر به دنبال خرید ویلا نماسنگ هستید، به شما پیشنهاد می کنیم این ویلای نما سنگ زیبا را از دست ندهید.

از اینکه ما را همراهی می کنید کمال تشکر را داریم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس، سرکار خانم شاکری می باشند که می توانید با شماره تماس 09114660640 با این مشاور در ارتباط باشید. 


محدوده آدرس: نزدیک دریاچه فولادکلا
  • جستجو: 13336
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه